جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت هستند

جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت هستند، جانبازان سرافراز به نظام، انقلاب و جامعه عزت و آبرو بخشیدند و این اسوه‌های بی‌بدیل تاریخ، با تقدیم جسم پاک خود از سرزمین خود جوانمردانه و جانانه دفاع کردند.

به گزارش ایسنا، هدایت مظلومی در سه‌شنبه‌های تکریم و تجلیل از ایثارگران استان مازندران، امروز ۳۰ دی‌ماه به اتفاق رییس بنیاد ساری با دو جانباز سرافراز و یک خانواده شهید خدمت دیدار و ضمن ادای احترام، از صبر و بردباری این عزیزان دلجویی و قدردانی به عمل آورد.
مدیرکل بنیاد استان مازندران در دیدار با جانباز عزیز «جمع الله طور سوادکوهی» و آزاده جانباز «سیدعبدالمجید حجه‌فروش» با بیان اینکه جانبازان نماد ایستادگی و مقاومت هستند، گفت: جانبازان سرافراز به نظام، انقلاب و جامعه عزت و آبرو بخشیدند و این اسوه‌های بی‌بدیل تاریخ، با تقدیم جسم پاک خود از سرزمین خود جوانمردانه و جانانه دفاع کردند.
مظلومی افزود: خاطرات شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز بهترین سند و گنجینه‌های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود و باید نسل‌های آینده را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم. دیدار و تکریم ایثارگران، شنیدن صحبت‌ها و خاطرات دلنشین این عزیزان برای هر فردی روحیه بخش است.
مظلومی در دیدار با خانواده شهید خدمت  دکتر «عابدیان»، گفت: شهدای خدمت نه تنها در عرصه سلامت، فداکاری و ایثارگری کردند بلکه ایثار اجتماعی را در دوران سخت کرونایی به نمایش گذاشتند و در انجام رسالت خود مسئولیت‌پذیر بودند و ارزش‌های معنوی را بر همه چیز ترجیح دادند و با اعتقاد قلبی و دینی با عمل به وظیفه ذاتی خویش تا آخرین لحظه ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.
مدیرکل بنیاد استان مازندران گفت: نام شهدای خدمت برای همیشه در جای جای این سرزمین پهناور می‌درخشد و تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان در خدمت به خلق در اذهان ملت ما ماندگار خواهد ماند چرا که اینان برای سلامت جامعه خدمات ارزشمندی انجام دادند.    
انتهای پیام 

افتتاح نمایش «شام خداحافظی» با حضور ایوب آقاخانی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا