پذیرش مجازی بیماران در بیمارستان توانبخشی «رفیده»

به گزارش ایسنا، با توجه به ایجاد صفحات «ارجاع از طرف پزشک متخصص» و «ارجاع از طرف بیمار» در قسمت سیستم ارجاع بیماران در وب سایت بیمارستان رفیده، امکان پذیرش و بستری بیماران به صورت مجازی فراهم شده است.

براساس این گزارش، در بخش ارجاع از طرف پزشک متخصص، فرم مربوطه از جانب پزشک متخصص تکمیل و به بیمارستان ارسال می‌ شود و سپس با توجه به مشکل موجود به بخش مربوطه ارجاع داده شده و بیمار در نوبت بستری قرار می ‌گیرد.

در قسمت ارجاع از طرف بیمار، فرم از طرف خود بیمار تکمیل و به بیمارستان ارسال و سپس با توجه به نوع مشکل به بخش مربوطه ارجاع داده می ‌شود و به این ترتیب از طریق بیمارستان، با فرد تماس برقرار شده و مواردی که بیمار در فرم مطرح کرده است، مورد بررسی قرار می ‌گیرد و در نهایت امور مربوط به پذیرش و بستری وی انجام می‌ شود.

پزشکان متخصصی که تمایل به معرفی بیمار دارند و همچنین بیمارانی که خواستار بستری در این بیمارستان هستند، می‌ توانند با مراجعه به سیستم ارجاع بیماران در صفحه اصلی وب سایت بیمارستان و تکمیل فرم مربوطه از امکان پذیرش مجازی استفاده کنند.

گفتنی است، بیمارستان توانبخشی رفیده به عنوان تنها بیمارستان دانشگاهی حوزه تخصصی توانبخشی در کشور، از جمله مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است که با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و بهره‌ گیری از توان علمی و تخصصی اعضای هیات علمی این دانشگاه، ضمن ارائه انواع خدمات توانبخشی به صورت سرپایی، برای بیماران تحت حاد که دوران درمان پزشکی و جراحی را گذراندند، خدمات تیمی متشکل از انواع خدمات مورد نیاز هر یک از بیماران را در حالت بستری ارائه می ‌دهد.

بخشنامه‌ای پرماجرا برای طرح روی کیف‌ مدارس
هم اکنون بخوانید

به گزارش وبدا، همچنین، این بیمارستان، یک بخش بستری برای ارائه خدمات توانبخشی جسمی، قلبی و ریوی به بیماران بهبود یافته از کرونا اختصاص داده است تا بیماران کرونایی پس از گذراندن دوره درمان بیماری، درصورتی که با مشکلات و عوارض بیماری به لحاظ جسمی، قلبی و ریوی روبه رو بودند، بتوانند از خدمات توانبخشی خاص این بیماری که توسط  گروه متخصصان این بیمارستان ارائه می شود، استفاده کنند.

انتهای پبام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا