نتانیاهو به دنبال انتصاب نماینده‌ای برای گفت‌وگو با آمریکا درباره ایران است


نتانیاهو به دنبال انتصاب نماینده‌ای برای گفت‌وگو با آمریکا درباره ایران است

پایگاه خبری «اکسیوس» گزارش داد که احتمال می‌رود نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نماینده ویژه‌ای برای گفت‌وگو با ایالات متحده در مورد ایران منصوب کند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از اسپوتنیک، پایگاه خبری «اکسیوس» گزارش داد که احتمال می‌رود «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی  نماینده ویژه‌ای برای گفت‌وگو با ایالات متحده در مورد ایران منصوب کند.

بر اساس این گزارش، منابعی در دفتر نتانیاهو اعلام کردند که وی در حال تعیین نماینده ویژه‌ای در واشنگتن است تا درباره اعتماد نو به نقل از برنامه هسته‌ای ایران با دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا گفت‌وگو کند.

بر اساس داده‌های موجود، «ران درمر» سفیر فعلی رژیم صهیونیستی در ایالات متحده و «یوسی کوهن» رئیس فعلی سرویس اطلاعاتی اسرائیل (موساد) می‌توانند برای پست جدید درخواست دهند. این نماینده ویژه مجاز به انجام مذاکرات از طرف نخست وزیر اسرائیل خواهد بود.

نتانیاهو همچنین در تلاش است تا یک تیم تشکیل دهد که مسئول «تهیه استراتژی جلب مشارکت دولت بایدن در پرونده هسته‌ای ایران» باشد.

بنا بر اعلام اکسیوس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی احتمالاً از هر دو پروژه برای بحث در مورد اعتماد نو به نقل از برنامه هسته‌ای ایران با تیم جدید کاخ سفید استفاده خواهد کرد.

 

علل و عوامل حوادث تروریستی اخیر افغانستان کشف شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا