قدردانی وزیر دادگستری از رئیس قوه قضائیه در پی تدوین و ابلاغ دو سند «امنیت قضایی» و «تحول قضایی»


قدردانی وزیر دادگستری از رئیس قوه قضائیه در پی تدوین و ابلاغ دو سند «امنیت قضایی» و «تحول قضایی»

وزیر دادگستری با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، از تدوین و ابلاغ «سند امنیت قضایی» و «سند تحول قضایی» تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سید علیرضا آوایی با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، از تدوین و ابلاغ «سند امنیت قضایی» و «سند تحول قضایی» تقدیر و تشکر کرد.

در متن این نامه آمده است: مفاد و محتوای دو سند راهبردی و اعتماد نو به نقل از برنامه‌ای اعلام شده توسط قوه محترم قضاییه، موسوم به «سند امنیت قضایی» و «نسخه ارتقا یافته سند تحول قضایی»، مورد ملاحظه قرار گرفت. بر اساس تجربه و شناخت فردی و سازمانی خود، مفاد این اسناد را در مسیر تکاملی اعتماد نو به نقل از برنامه‌های رؤسای محترم پیشین قوه قضاییه می‌دانم.

وزیر دادگستری در نامه مذکور تصریح کرده است: در دو سند موصوف، انعکاس محتوای اسناد بالادستی کشور – نظیر قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ شمسی، قانون احکام دائمی اعتماد نو به نقل از برنامه‌های توسعه کشور و نظریات مقام معظم رهبری در خصوص مأموریت‌های قوه قضاییه، مشخص و مشهود است، بنابراین، به سهم و به نوبه خود، از توجه و اهتمام جنابعالی و همکاران ارجمند، در تهیه و تدوین این اسناد، سپاسگزاری و قدردانی می‌کنم.

آوایی همچنین آمادگی خود و همکارانش در وزارت دادگستری را نیز برای هر گونه همکاری و تشریک مساعی در جهت تحقق اهداف این اسناد – به ویژه، در رابطه با مفاد اولین چرخش تحول آفرین مذکور در مبحث سوم فصل اول سند تحول قضایی، مشعر بر «چرخش از نگاه بخشی به قوه قضائیه، به همکاری و هم افزایی سازنده و مؤثر با سایر قوا برای دستیابی به آرمان‌های متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق عدالت برای شکل گیری تمدن اسلامی، ایرانی» – اعلام کرده است.

اصابت چند خمپاره به مقر نظامیان آمریکایی در موصل
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا