دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۳۰۰ موادفروش و معتاد متجاهر در تهران

به گزارش ایسنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح دستاوردهای نهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: طی دو روز گذشته نهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن ۱۵ قاچاقچی و  ۱۲۲ خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۱۹۰ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح ۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شد، گفت: همچنین انهدام دو باند بزرگ توزیع هروئین و تریاک در پایتخت نیز از دستاوردهای این طرح بوده است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ جدی بوده و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد، گفت: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر و توزیع کنندگان مواد افیونی امن نیست و ما اشراف اطلاعاتی بر عملکرد این افراد داریم. 

وی همچنین از انهدام یک باند فروش شیشه در فضای مجازی خبر داد و گفت: اعضای این باند سه نفره که اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر شیشه در فضای مجازی کرده بودند در رصدهای پلیس شناسایی و در عملیاتی در محله جوادیه دستگیر شدند.

این افراد پس از دستگیری اعتراف کردند که مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور تهیه و به پایتخت منتقل کرده بودند و با تبلیغ آن در فضای مجازی به دنبال فروش آن بودند که دستگیر شدند.

انتهای پیام

ازدواج دختر بچه 13 ساله نوعی بازی کودکانه است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شش =

دکمه بازگشت به بالا