«سند تحول در قوه قضاییه» در تلویزیون بررسی می شود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، حسن نهضت، تهیه کننده اعتماد نو به نقل از برنامه «نگاه یک»، گفت: «سند تحول در قوه قضاییه» که موضوع مهم این روزهای قوه قضاییه است و در صورت تحقق، تاثیر مهمی در زندگی مردم و اجتماع خواهد داشت، در اعتماد نو به نقل از برنامه امشب «نگاه یک» به صورت ویژه بررسی می شود.
تهیه کننده اعتماد نو به نقل از برنامه «نگاه یک» با بیان اینکه رسیدگی به تظلمات و احیای حقوق عامه و گسترش عدل و آزادی‌های مشروع، مهمترین مطالبات مردم از قوه قضاییه است و قرار است در سند تحول، مورد توجه و بازنگری قرار بگیرد، افزود: به همین علت و با هدف بررسی هرچه بهتر تصمیم قوه قضاییه برای تحول در این قوه، از حجت الاسلام اژه ای، معاون اول قوه قضاییه، خواسته ایم تا در اعتماد نو به نقل از برنامه زنده «نگاه یک»، در این زمینه با مردم  صحبت کند.
وی افزود: در اعتماد نو به نقل از برنامه امشب، مهدی مهدی قلی (مجری اعتماد نو به نقل از برنامه)، از حجت الاسلام اژه ای می خواهد درباره وظیفه قوه قضاییه در نظارت بر اجرای صحیح قوانین و کشف جرم و مجازات مجرمین طبق قوانین مدون اسلامی، بیشتر صحبت کند.

اعتماد نو به نقل از برنامه «نگاه یک» کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی شنبه ها با بررسی مهمترین موضوع روز جامعه به صورت زنده پخش می شود.

انتهای پیام

بررسی اعتبارات طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی خوزستان و ایلام در جلسه‌ای به ریاست جهانگیری
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا