بی تدبیری شورای رقابت، عامل اصلی گرانی اخیر خودرو در کشور است

علیرضا رزم حسینی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با اشاره به نقش آذربایجان‌ شرقی در بسیاری از برهه‌های حساس و تاریخی انقلاب اسلامی افزود: امیدواریم در مدت باقی‌مانده از فعالیت دولت دوازدهم، بتوانیم بخشی از مشکلات مربوط به حوزه تولید و صنعت استان را رفع کنیم. 

وی، همدلی و وحدت را رمز موفقیت استان در بخش‌های مختلف دانست و افزود: ائمه جمعه و نمایندگان محترم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در استان‌ها نیز نقش مهمی در موفقیت دولت و افزایش وحدت در بخش‌های مختلف دارند.

وی انحصارگری در خودروسازی را اصلی‌ترین عامل در گرانی و کیفیت خودروهای داخلی دانست و ادامه داد: مبارزه با دلال‌بازی در صنعت خودروسازی را یکی از اولویت‌های اصلی خود می‌دانیم و تمامی تلاش خود را برای رقابت‌پذیری و ارتقای کیفیت تولیدات خودرویی را در اولویت اهداف خود قرار داده‌ایم.

رزم حسینی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو در شش ماهه دوم سال‌جاری، افزود: ایجاد رقبای جدید در صنعت خودروسازی نیز از اصلی‌ترین اعتماد نو به نقل از برنامه‌های وزارت صمت است. 

به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، تلاش برای متعادل‌کردن عرضه و تقاضا، تسریع در ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات کشور و ضرورت حذف قوانین مزاحم و دست و پاگیر از دیگر موضوعاتی بود که وزیر صمت در این جلسه به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام

تفاوت هدفون، هدست، هندزفری؛ کدام گجت صوتی کاربردی تر است؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا