بدری: دستگاه دیپلماسی باید ابعاد شهادت حاج قاسم را با جدیت دنبال کند

صدیف بدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی و لزوم پیگیری حقوقی این موضوع، بیان کرد: از نظر بنده باید یک کار جداگانه از سوی دولت و دستگاه دیپلماسی کشور برای خون بهای شهید سلیمانی دنبال شود. زمانی که رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام می کند که دستور ترور سردار سلیمانی را داده است و با وقاحت این موضوع را به همه دنیا می گوید؛ حتما باید با جدیت از نظر حقوقی این موضوع دنبال شود. تا از طرف جوامع بین المللی نیز فشاری بر او وارد و محکومیت مناسبی نیز برای او دیده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اقدام دیگر بحث انتقام است که مسئولان دفاعی کشور و سپاه و وزارت دفاع باید آن را دنبال کنند. همان طوری که سال گذشته نیز پایگاه عین الاسد آمریکا را بمباران کردیم. با توجه به پیشرفت های حوزه دفاعی کشورمان امروز همه دنیا می دانند که ما حرفی در این حوزه برای گفتن داریم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: ما در عرصه های دیگر نیز باید مرام و راه حاج قاسم را دنبال کنیم. در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باید راه حاج قاسم را پیموده تا اهداف ایشان نیز در این عرصه ها محقق شود.

بدری در پایان تاکید کرد: شهادت ایشان پیام های متعددی به همراه داشته است. پیام واضح شهادت ایشان به ملت ها و دولت های منطقه این است که راه استقلال و مقاومت را با جدیت دنبال کرده و در برابر خواسته های استعمار جهانی تسلیم نشوند. ایثار و از خودگذشتی برای امنیت مردم کشور و منطقه پیام آشکار شهادت حاج قاسم بود که همه باید از آن درس گرفته و در مسیر تحقق اهداف و آرمان های حاج قاسم حرکت کنیم.

حضور مردم در صحنه انقلاب را چهل ساله کرد/ بودجه سال ۹۹ با بودجه شرایط جنگ اقتصادی تطابق ندارد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا