افتتاح بیمارستان جدید خاتم‌الانبیاء شوشتر تا پایان سال آینده

محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت خاتم‌الانبیاء شوشتر در جمع پایگاه خبریان اظهار کرد: در بحث بهسازی راه‎ها و به ویژه بهسازی راه‌های روستایی هزینه‌های زیادی انجام شده است و با توجه به نیاز استان خوزستان اعتماد نو به نقل از برنامه داریم تا پایان دولت حداقل ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اگر شرایط آب و هوایی در استان خوزستان اجازه دهد و وقفه‌ای در پروژه‌ها به وجود نیاورد، روند احداث پروژه‌های راه روستایی را پیش خواهیم برد.

اسلامی با اشاره به بازدید از بیمارستان در حال ساخت خاتم‌الانبیاء شوشتر گفت: از سال گذشته احداث این پروژه به راه و شهرسازی واگذار شده است و اکنون پیمانکار فعال است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پیمانکار این طرح یکی از پیمانکاران بیمارستان‌ساز مشهور و قابل اعتماد است و اگر بتوانیم منابعی را تهیه کنیم که روند ساخت آن بی‌وقفه انجام شود، تا پایان سال آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

محمد اسلامی امروز در سفر خود به خوزستان از بیمارستان در حال ساخت خاتم‌الانبیاء شوشتر بازدید کرد. این بیمارستان در حال حاضر حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام

بندپی: امیدواریم بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که فلسطین احساس تنهایی نکند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا