کمیسیون صنایع اعتبارات صنعت، معدن و تجارت خارجی در بودجه ۱۴۰۰ را افزایش داد

حجت‌الله فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون صنایع، گفت: بررسی بودجه حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت خارجی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستورکار کمیسیون قرار داشت، براساس توضیحات ارائه شده، در لایحه بودجه سال آینده ظرفیت‌های جدیدی در حوزه‌های مذکور ایجاد و اعتبارات افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در نشست امروز مرکز پژوهش‌های مجلس، شهرک صنعتی و اتاق بازرگانی نیز پیشنهادات خود را برای بهبود بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی مطرح کردند، اضافه کرد: نمایندگان نیز به بیان نقطه نظرات خود در حوزه‌های مذکور پرداختند.

نماینده مردم فسا در مجلس ادامه داد: مقرر شد بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی در کارگروه‌های تخصصی کمیسیون صنایع و معادن به منظور بررسی جزئیات با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، کارشناسی و ارزیابی شود و پیشنهاداتی که می‌تواند به بارور شدن بودجه این حوزه‌ها کمک کند به عنوان نظر کمیسیون صنایع به کمیسیون تلفیق ارجاع شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: از آنجایی که معادن پتانسیل مناسبی برای ارزآوری دارند و می‌توانند جایگزین درآمدهای نفتی شوند، بودجه آنها باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز اعتبارات این حوزه افزایش یابد.

انتهای پیام

ارزان ترین قیمت فنس باغی در سال 1400
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 14 =

دکمه بازگشت به بالا