تمام برنامه های اجرایی در نیروی زمینی ارتش ریشه در منویات ولی امر مسلمین جهان دارد


تمام اعتماد نو به نقل از برنامه های اجرایی در نیروی زمینی ارتش ریشه در منویات ولی امر مسلمین جهان دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین همایش تجلیل از متولیان اجرای طرح های “لبیک یا امام خامنه ای عزیز” که به صورت ویدئو کنفرانس، همزمان در تهران و تمامی یگان های این نیرو برگزار شد، گفت: تمامی فعالیت ها و اعتماد نو به نقل از برنامه هایی که در سطح نیروی زمینی ارتش برگزار می شود، ریشه در منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) دارد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ حیدری در این مراسم، ضمن محکوم کردن  ترور شهید محسن فخری زاده، گفت: ما باید سینه های خود برای ازبین بردن منافقین و دشمنان  مملو از بغض و کینه کنیم  تا انتقام سختی را از عاملان این ترور ناجوانمردانه بگیریم.
وی با بیان اینکه امروز در تمامی رسته ها به دستاورد های بزرگی رسیده ایم، افزود: یکی از مهمترین مولفه های قدرت در آمادگی رزمی، تحرک است  و امروز تحرک در نیروی زمینی ارتش در تمامی رسته ها در حد بسیار مطلوبی ارتقا یافته و  در آینده نیز رشد قابل ملاحظه ای از تحرک را شاهد خواهیم بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به اجرای طرح های “لبیک یا امام خامنه ای عزیز”  در این نیرو اشاره و تصریح کرد: اجرای تمام اعتماد نو به نقل از برنامه ها و طرح ها با پشتکار فرماندهان و همکاران انجام شده گر و اگر ما در حوزه اشراف فرماندهی  در جایگاه  بالایی در سطح نیروهای مسلح قرار میگیریم مرهون تلاش شبانه روزی همه کارکنان این نیرو است.
 
امیر سرتیپ حیدری در پایان با اشاره به قدرت و توان رزمی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد:  در حوزه تجهیزات و ادوات در مقطع کنونی  در سطح بسیار مطلوبی قرار داریم، امروز آنچه را که در حوزه رزم زمینی لازم داشته باشیم بلافاصله توسط  سازمان جهاد خودکفایی و صنایع داخلی فراهم خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور برای حل مشکلات با روسای قوای قبلی به گفت‌وگو بنشیند/ مطرح کردن مسائلی همچون «همه‌پرسی» در مواقع بحران برای فرار از شرایط موجود است/ برای گفت‌وگو طرفین باید صلاحیت یکدیگر را بپذیرند
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا