رضازاده: ترور شهید فخری‌زاده نشان دهنده وحشت و بُزدلی دشمنان ایران است

یعقوب رضازاده در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به ترور شهید فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع گفت: این عملیات ناشی از ترس، وحشت و بزدلی دشمنان به خصوص اسرائیل و آمریکا از وجود دانشمندان در ایران انجام شده است. ما در سال های گذشته دانشمندان بسیاری را پرورش دادیم پس دشمن تصور نکند که با شهادت فخری زاده ما از صنعت هسته ای و دفاعی عقب نشینی می کنیم. دشمنان می خواهند فضای کشورمان را ناامن نشان دهند، اما کور خوانده اند.

وی با تاکید بر اینکه ایران از قدرتمندترین کشورها در عرصه دفاعی و موشکی در منطقه غرب آسیا است، گفت: دشمن بداند که اینگونه عملیات ها در کاهش روحیه دانشمندان جوان ما تاثیر نداشته و حتی گام ها و اراده آنها را محکم تر می کند. ما به شهدای عرصه هسته ای و موشکی همچون شهید فخری زاده و شهید تهرانی مقدم مدیون هستیم و باید راه آنها را ادامه دهیم.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه باید دو اقدام را در عرصه داخلی و خارجی برای مقابله با ترور شهید فخری زاده انجام داد، گفت: وزارت خارجه باید این موضوع را در عرصه بین المللی پیگیری کند تا در شورای امنیت محکوم شود. البته در چند روز گذشته کشورهای مختلف و شخصیت های زیادی این عمل خبیثانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند اما کافی نیست. باید این موضوع در عرصه بین المللی محکوم شود. قوه قضائیه نیز از طریق معاونت حقوقی و امور بین الملل این مسئله را پیگیری کنند.

ایران ماهواره‌بر ذوالجناح را با موفقیت به فضا پرتاب کرد
هم اکنون بخوانید

رضازاده در پایان گفت: در بعد داخلی نیز مجلس طرح اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها را تصویب کرد. این طرحی گام به گام برای رفع تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران است. اگر کشورهای ۴+۱ در موعد مقرر تحریم های بانکی را لغو نکنند دولت ملزم به توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی می شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا