باید از فضای مجازی استفاده حداکثری ببریم/ نوجوانان و جوانان باید در حل مسائل مشارکت کنند


باید از فضای مجازی استفاده حداکثری ببریم/ نوجوانان و جوانان باید در حل مسائل مشارکت کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نوجوانان و جوانان باید در حل مسائل مشارکت کنند، طرح تکمیلی حاج قاسم سلیمانی برای دانش آموزان یک میدان نقش آفرینی است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: امام راحل با تشکیل بسیج سرنوشت انقلاب را به جوانان سپرد.

وی با بیان اینکه الگوی به میدان آوردن در بیانیه گام دوم حضرت آقا وجود دارد و ایشان ۴۰ بار جوانان را مخاطب قرار دادند و دو بار نوجوانان را، افزود: ما و آموزش و پرورش می‌توانیم در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: بسیج را یک سازمان تلقی نمی‌کنیم، بلکه تشکیلات مردمی است که زیر نظر امام امت قرار دارد.

سردار سلیمانی ادامه داد: با همکاری وزارت آموزش و پرورش باید رویکرد‌های تحولی را در پیش بگیریم و شرایطی ایجاد کنیم که جوانان به صحنه بیایند و ایران اسلامی در جهت پیشرفت باشد.

وی با تأکید بر ضرورت انجام حرکت نهضتی عنوان کرد: الگو‌ها ساخته شده‌اند و بسیج که یک تشکیلات مردمی است، این ظرفیت را دارد که کار‌های  بزرگی انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: نوجوانان و جوانان ما در حل مسائل باید مشارکت کنند و با بررسی‌های عالمانه و هوشمندانه باید جوانان را مشارکت دهیم.

سردار سلیمانی گفت: از فضای مجازی باید استفاده حداکثری ببریم. طرح تکمیلی حاج قاسم سلیمانی هم برای دانش‌آموزان یک میدان نقش‌آفرینی است و با ارتباط با وزارت آموزش و پرورش در این مسیر پیش خواهیم رفت.

محسنی اژه‌ای به رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه تسلیت گفت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا