ادارات قرچک تعطیل نیست/ فعالیت اداری بر اساس طرح جامع محدودیت‌ها

بهمن خطیبی ظهر دوشنبه ۱۰ آذرماه افزود: بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا ابلاغی اول آذرماه، فعالیت ادارات ضروری با دو سوم ظرفیت نیروی انسانی و سایر ادارات و ارگان‌ها با ۵۰ درصد نیرو به فعالیت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه استانداری تهران، این شهرستان شامل تعطیلی سراسری نمی‌شود و ادارات تعطیل نیست.

فرماندار قرچک گفت: روابط عمومی‌های ادارات در هر زمینه‌ای باید منافع مردم شهرستان را مدنظر داشته و با مسئولیت اجتماعی خود در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا با تشکیل تیم اطلاع‌رسانی قوی و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای به ویژه فضای مجازی گام‌های اثربخش‌تری بردارند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات دولت‌ها ثمرات نظام است و هر دولتی نقاط قوت و ضعفی دارد که باید اقدامات مثبت را برای افزایش روحیه امید در جامعه به بهترین نحو منعکس کرد و با انتقاد سازنده منجر به رفع ضعف‌ها شد.

خطیبی یادآور شد: نقد موضوعی پذیرفته شده است که نباید اثرات آن در رفع مشکلات را کتمان کرد، اما افراط و تفریط است که فضای جامعه را ملتهب کرده و به منافع عمومی لطمه وارد می‌کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: مدیریت کشور در وضعیت کنونی با وجود کمبود منابع، تحریم‌ها، همجه‌های داخلی، شرایط کرونا و بسیاری مسائل دیگر که از دید مردم پنهان نبوده، کار آسانی نیست اما دولت بر حسب وظیفه تمام توان را بکار گرفته با پشتوانه مردم و کمک همه دلسوزان نظام اقدامات مثبتی انجام دهد که در این‌باره وظیفه روابط عمومی‌ انعکاس صحیح و شفاف‌ عملکرد برای مردم است.

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان تا ۲۱ تیر تمدید شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا