حسینی: مردم باید در جای جای کشور محدودیت‌ها را جدی تلقی کنند

سید البرز حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن دعوت از مردم به منظور همراهی در اجرای محدودیت‌های ابلاغی در راستای کنترل ویروس کرونا بیان کرد: امروز از تمام مردم شریف ایران در جای جای کشور خواهش می‌کنیم تا با رعایت تمام پروتکل‌ها و محدودیت‌های ابلاغی ستاد کرونا به قطع زنجیره شیوع این بیماری کمک کنند. ما می‌دانیم که محدودیت‌ها مشکلات معیشتی مردم را تشدید می‌کند، اما ان شاءالله با همکاری مجلس شورای اسلامی و دولت نیز بخشی از مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که شیوع ویروس کرونا جان مردم را در سراسر دنیا به مخاطره انداخته است و براساس آمار وزارت بهداشت تعداد قابل توجهی از هموطنان‌مان نیز روزانه براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه به علت بی‌توجهی برخی از افراد به پروتکل‌های بهداشتی روزانه شاهد از دست دادن هموطنان‌مان هستیم، تصریح کرد: بحث کنترل کرونا یک موضوع چند وجهی است. بخشی از آن به دولت باز می‌گردد و بخشی هم به مردم. کادر درمانی کشور قریب به ۹ ماه است که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند.

حسینی در پایان تاکید کرد: امروز تمام ارکان نظام و مردم باید پای کار آمده و به یاری کادر درمان کشور برویم. چه مسئولانی که در بخش اجرایی هستند و چه مردم باید همگی متحد شده و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها به بهبود وضعیت کمک کنند.

انتهای پیام

شعب تخصصی رسیدگی به قاچاق کالا و ارز نیازمند قضات ویژه است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + ده =

دکمه بازگشت به بالا