المرت به جاسوس پولارد: امیدوارم الان به اسرائیل نیایی چون زمان مناسب نیست

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ایهود المرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به حکم شناختش از پرونده جاسوس آمریکایی‌الاصل که علیه آمریکا برای اسرائیل جاسوسی کرده و در سال‌ها در آمریکا زندانی بود، تصریح کرد، از نظر او بهتر است که پولارد به اسرائیل نرود حداقل در آینده نزدیک نرود.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای در روزنامه اورشلیم پست نوشت، به رغم این‌که تعداد اندکی از مردم نصیحت او به پولارد را حرفه‌ای می‌دانند اما انتخاب بازگشتن به اسرائیل از سوی پولارد توجیه پذیر است و هیچ مفری از تبدیل این اتفاق به یک مناسبت بزرگ برای اسرائیلی‌ها نیست حتی اگر میزبانانش تمایلی به آن نداشته باشند. این مراسم‌ها برای اهداف تنگ‌نظرانه و اهداف شخصی بهره برداری خواهند شد.

المرت اظهار کرد، اسرائیل به شکل خاص کسی که آن را هدایت می‌کند نشان دادند که تمایل‌شان به سوء استفاده از هر اتفاقی به منظور دستاوردهای سیاسی و شخصی حد و مرزی ندارد.

المرت تصریح کرد، کل تلاش‌ها برای برگزاری مراسمی مردمی برای پرونده پولارد به روابط با واشنگتن ضرر خواهد زد زیرا تحریک‌کننده بوده و خشم موسسه امنیتی آمریکا را برمی‌انگیزد و نتایج خطرناکی خواهد داشت به خصوص که دوره ترامپ و رویکردهایش تمام شده و احتمالا موسسه امنیتی به رویکردی بازمی‌گردد که ۳۵ سال پیش حاکم بوده است.

او در پایان به پولارد آزادی‌اش را تبریک گفت و افزود: او آزادانه می‌تواند مسافرت کند ما منتظر او هستیم تا در بهترین زمان از او استقبال کنیم.

انتهای پیام

پوتین وارد مینسک شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا