ملت بی‌صبرانه منتظر پاسخ قاطع نیروهای مسلح به جنایتکاران بین‌المللی هستند


ملت بی‌صبرانه منتظر پاسخ قاطع نیروهای مسلح به جنایتکاران بین‌المللی هستند

رئیس خانه احزاب ایران در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سید شهاب‌الدین صدر رئیس خانه احزاب ایران در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا   (احزاب آیه ۲۳)

بار دیگر استکبار جهانی و صهیونسیم بین الملل در توطئه ای ناجوانمردانه یکی از فرزندان دلیر و دانشمندان برجسته هسته ای کشور عزیزمان دکتر محسن فخری زاده را مظلومانه به شهادت رساندند.

مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی و پیشرفت انسانها هر روز که می گذرد چهره کریه و خونخوارشان برای ملتهای بصیر و آزاده نمایان می شود و با بیشرمی تمام جنایات خود را اعلام و روز به روز رسواتر می شوند. همانها که مظلومانه سردار دلها و قهرمان مبارزه با تروریسم سپهبد قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند امروز قهرمانی دیگر دانشمند نامدار هسته ای دکتر محسن فخری زاده را ترور نموده و به شهادت می رسانند.

آمریکا و اسرائیل جنایتکار به خیال خام خود می خواهند ملت رشید و مقاوم ما را از ادامه راه مبارزه با استکبار جهانی بازداراند.

اما با این توطئه ها، ترورها و شهادت ها ملت ما مصمم تر و سرافرازتر زیر پرچم اسلام ناب محمدی (ص)، مسیر عدالت و آزادی خواهی خود را در دنیا ادامه می دهد و هیچ خللی در عزم و اراده پولادین مردم وارد نمی شود.

ملت ما بی صبرانه منتظر پاسخ قاطع، سریع و مناسب فرزندان دلیر خود در نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی به این جنایتکاران بین المللی می باشد و از دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی می خواهد که عوامل و ایادی. مزدور آنان را هرچه سریعتر شناسایی و به سزای اعمال خائنانه شان برساند و هوشمندانه تر از سرمایه های گرانسنگ ملی در عرصه های مختلف حفاظت و مراقبت نمایند.

وزیر کشور: دعوای نظام سلطه با ما دعوای پیشرفت ما است
هم اکنون بخوانید

خانه احزاب ایران به نمایندگی از احزاب و گروههای سیاسی کشور شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند ارشد هسته ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به مقام معظم رهبری و خانواده این شهید سرافراز و ملت شهید پرور ایران اسلامی و همرزمانش در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تسلیت گفته و امیدواریم خداوند متعال روح بلند او را با سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) محشور گرداند.

دکتر سید شهاب الدین صدر

رئیس خانه احزاب ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا