تردد در تمام جاده‌های کردستان برقرار است

سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بدلیل بارش برف و سهولت ترافیک جاده‌ای از شامگاه گذشته تردد انواع کشنده و تریلر در سه محور دیواندره – سقز، سقز به بانه و سقز – سنندج و بالعکس ممنوع شد.

وی افزود: با همکاری مأموران پلیس راه و امدادگران جاده‌ای بار ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان کمتر شده و تردد در تمام جاده‌های استان برقرار است.

رئیس پلیس راه استان کردستان با تأکید بر اینکه به دلیل لغزندگی جاده‌های و شرایط نامساعد آب و هوایی شهروندان از سفرهای غیرضروری و تردد در جاده‌های استان خودداری کنند، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در سه محور سقز – بانه، دیواندره –  سقز و سقز – سنندج با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

وی  عنوان کرد: با توجه به بارندگی و وجود مه در محورهای مواصلاتی استان کردستان رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ گوهری تأکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های استان کردستان را دارند از همراه داشتن زنجیرچرخ، تجهیزات زمستانی، اطمینان از سالم بودن برف پاک کن و چراغ خودرو قبل از سفر مورد توجه قرار دهند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به کوهستاتی بودن اغلب محورهای مواصلاتی استان، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس از سوی رانندگان ضروری است.

شهردار تهران: گزارش ملی و رسمی پلاسکو به دست ما رسید
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا