اولین مهرواره قرآنی طاها آغاز به کار کرد

به گزارش ایسنا به نقل از  دبیرخانه شورای اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی مدارس اهل سنت با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مسابقات سراسری قرآنی، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی با عنوان ” مهرواره قرآنی طاها و شعار «قرآن، کتاب زندگی» برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش هدف از برگزاری این مسابقات ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و تقویت استعدادهای قرآنی در خانواده‌های طلاب و روحانیون اهل سنت و همچنین ترویج معارف قرآن در فضای مجازی است.

این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء، حفظ موضوعی و سوره‌های منتخب، قرائت ترتیل و تحقیق، ترجمه و مفاهیم، یادداشت قرآنی، نقاشی و قصه‌گویی قرآن، خوش‌نویسی آیات قرآنی و همچنین تولید و نشر محتوای قرآنی در گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

معاونت فرهنگی و امور اجتاعی دبیرخانه شورای اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت پیش از این هفت دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را در چند مرحله و به شیوه حضوری برگزار کرده است که امسال با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و عدم برگزاری مسابقات به صورت حضوری، هشتمین دوره این مسابقات را در قالب همین مهرواره برگزار می‌کند ه طلاب و روحانیون نیز می‌توانند در آن ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام در “اولین مهرواره قرآنی طاها” تا ۱۵ آذر ماه  است و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

«دستورالعمل پخت خوراکی‌های کردی» چاپ شد
هم اکنون بخوانید

طلاب و روحانیون علاقه‌مند به شرکت در این دوره از مسابقات، می‌توانند جهت ثبت نام در مسابقه به صفحه شخصی خود در سامانه طاها به آدرس اینترنتی https://taha.dmsonnat.ir  مراجعه کنند.

راهنمای تصویری ثبت نام در مهرواره قرآنی طاها را از اینجا دریافت کنند.

همچنین شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان‌های خود و یا با شماره تماس ۰۲۱۶۳۴۹۷۰۰۰، داخلی ۲۳۰ و ۲۶۳ تماس بگیرند.

اخبار و اطلاعیه‌های این دوره از مسابقات و مهرواه قرآنی طاها را می‌توانید با نشان @sonnatquran  در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا