یوسفی: به این باور برسیم که کرونا برای همه است

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن دعوت از مردم برای همراهی در اجرای محدودیت‌های ابلاغی به منظور کنترل کرونا بیان کرد: ما نباید با بی‌تفاوتی از کنار کرونا عبور کنیم و یا با حرف‌هایی نظیر «من جوان هستم» و یا «سیستم ایمنی بدن من قوی است» نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی‌توجه باشیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود. نباید اینگونه فکر کنیم که کرونا برای دیگری است بلکه خطر کرونا جدی است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که روزانه بیش از ۴۰۰ نفر از هموطنان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست می‌دهیم و هر روز خانواده‌ای داغدار می‌شود و تحمل این موضوع برای همه ما سخت است، از سوی دیگر در ۹ ماه گذشته کادر درمانی کشور تحت فشار جدی بودند و این عزیزان نه تنها جان خود را با ایثار برای خدمت‌رسانی به بیماران به خطر انداختند، بلکه سلامتی خانواده این عزیزان نیز در خطر است.

یوسفی در پایان تصریح کرد: بی‌توجهی نسبت به پروتکل‌های ابلاغی آثار خطرناکی را بر جای خواهد گذاشت تنها با همراهی و همکاری یکدیگر می‌توانیم بر این بیماری غلبه کنیم. کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد و نمی‌توانیم از آن فرار کنیم از سوی دیگر با توجه به وضعیت معیشتی و فشار به کسب و کارهایی که تعطیل شدند همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید همگی کمک‌های همدلانه‌ای به یکدیگر کنیم تا بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

انتهای پیام

ترامپ به دنبال کسب حمایت کشورهای آفریقایی برای مقابله با ایران است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دو =

دکمه بازگشت به بالا