هشدار حزب ندای ایرانیان نسبت به تبعات جدال مدیران در فضای رسانه‌ای

یک حزب اصلاح طلب نسبت به تبعات هرگونه بحث و جدال مدیران بخصوص در فضای رسانه‌ای هشدار داد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایسنا، حزب ندای ایرانیان در بخشی از بیانیه ای که منتشر کرده آورده است: حدود یک سال از شناسایی ویروس منحوس کووید ۱۹ در جهان می‌گذرد که ملل گوناگون و از جمله ملت بزرگ ایران را مبتلا به رنج‌ها و سختی‌های فراوانی نموده است و مع‌الاسف علی رغم رعایت ملموس دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و از خودگذشتگی و فداکاری کادر درمان، به تدریج موج سوم همه‌گیری این بیماری رخ نموده است. هر چند روزانه خبرهای امیدآفرینی از یافته‌های دانشمندان برای مقابله با این بیماری گزارش می‌شود اما هنوز آینده روشنی از زمان نابودی ویروس و رهایی کامل از خطرات آن متصور نیست.

نویسندگان این بیانیه با اشاره به شروع اجتناب‌ناپذیر قرنطینه سراسری برای مهار اثرات مخرب این ویروس بر سلامت مردم تاثیر مخرب برخی اختلاف نظرها را یادآور شده و نوشته اند: حزب ندای ایرانیان به عنوان پایشگر فضای مدیریتی و سیاست‌گذاری کشور، لازم می‌داند در چنین وضعیت بغرنج و خطیری نسبت به تبعات هرگونه بحث بخصوص در فضای رسانه‌ای هشدار دهد. این منازعات به جای تجمیع پتانسیل‌های کشور در جهت نجات جان شهروندان، به نگرانی مردم و ناامیدی کادر درمان منجر خواهد شد.

نویسندگان این بیانیه تاکید کرده‌اند: بر مدیران سلامت کشور لازم است فارغ از جایگاهی که برای خدمت به مردم در آن قرارگرفته‌اند، با جدیت موضوعات اختلافی درباره شیوه‌های مدیریتی و تحقیقاتی را بین خود حل‌وفصل کرده و در شرایطی که مردم و کادر درمان با سختی‌های فراوان روبرو هستند، جز خدمت صادقانه به مردم بیمار و گرفتار ایران را پیشه خود نسازند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری: اختلاف جدی با قالیباف نداریم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا