احمدی: سیاست های بایدن از سیاست های اوباما جدا نخواهد بود

محمدرضا احمدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اینکه آیا نتیجه انتخابات آمریکا بر سیاستهای ایران تاثیری دارد یا خیر و اگر رفتار دولت جدید آمریکا تغییر کند ایران نیز در سیاست های خود تجدید نظر می کند؟ گفت: دشمنی آمریکا با ما بعد از انقلاب اسلامی آغاز شد چرا که هیمنه پوشالی آنها با انقلاب اسلامی ایران در هم شکست، پس از انقلاب اسلامی هنگامی که آمریکا ایران را در مقابل خود دید این دشمنی را آغاز کرد.

وی افزود: در آمریکا رؤسای جمهور مختلفی که هر کدام دارای ادبیات متفاوتی نسبت به یکدیگر بودند آمدند و رفتند، ریگان، کارتر، اوباما، ترامپ و اکنون بایدن اما موضوع حائز اهمیت این است که در این میان دشمنی آنها علیه ما ادامه داشته و همه خواستار نبود جمهوری اسلامی بودند، شخصی مانند اوباما با لبخند و نرمش سخت ترین تحریم ها را علیه کشور ما تدوین می کند، پس از آن ترامپ می آید و همان سیاست های اوباما را دنبال می کند و در واقع محصول کاشته شده دوره اوباما را درو می کند، بر همین اساس حقیقت اینها با یکدیگر تفاوتی ندارند، آنها فقط می خواهند ایران نباشد و اگر هم ایرانی در جهان باشد زیر سلطه آنها قرار بگیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار کرد: ما از آموزههای دینی خود درس گرفتیم که آزاد و با استقلال زندگی کنیم نه اینکه اجازه بدهیم آنها سیاستهای خود را به ما دیکته کنند، ما نمی توانیم شاهد این باشیم که آنها در عراق، یمن، سوریه و افغانستان به کشتار و ظلم بپردازد و ما سکوت کنیم.

برای کمک به تسریع در حل بحران اوکراین آمادگی هرگونه کمک را داریم
هم اکنون بخوانید

احمدی بیان کرد: پس به هیچ وجه سیاست اصلی آمریکا در دوران رؤسای جمهوری مختلف چه ترامپ باشد و چه بایدن تفاوتی ندارد، دشمنی اینها با دین و استقلال ما است، بایدن از سیاستگذاران دوران ریاست جمهوری اوباما بود بر همین اساس سیاست های وی از سیاست های اوباما جدا نخواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا