برگزاری مجازی سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از ۲۷تا ۳۰ آبان

به گزارش ایسنا، حسین احمدی در آستانه برگزاری دومین اجلاسیه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: کنگره عالی ترین رکن تشکیلات در اتحادیه و شالوده هویت تشکیلات و تبلور وحدت انجمن های اسلامی مدارس سراسر کشور و متشکل از اعضای قرارگاه ملی، منتخب انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور است.

وی در ادامه گفت: امسال با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از ۲۷ لغایت ۳۰ آبان ماه با حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، وزیر آموزش و پرورش، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه، مسئولان و معاونان اتحادیه استان ها، اعضای قرارگاه ملی جدید و سال گذشته، برگزیدگان جشنواره های انجمن اسلامی برتر و رتبه های برتر کنکور سال ۹۹ تشکیلات با شعار ایستاده تا اوج افتخار به صورت بر خط در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

احمدی با اشاره به روند برگزاری انتخابات در کنگره اتحادیه خاطرنشان کرد: اعضای قرارگاه ملی اتحادیه پس از طی یک فرایند منظم انتخاباتی پس از انتخاب در قرارگاه شهری و استانی ، کاندیدای عضویت در قرارگاه ملی شده اند و پس از انتخاب، طی چهار روز حضور درکنگره یک عضو دانش آموزپسر، توسط پسران قرارگاه ملی و یک عضو دانش آموز دختر توسط دختران عضو قرارگاه ملی جهت عضویت در شورای مرکزی را انتخاب می کنند.

وی درخصوص اعتماد نو به نقل از برنامه های این کنگره کفت: اجلاس عمومی جهت استماع گزارش عملکرد دوره قبل شورای مرکزی، رای گیری و انتخابات دو نفر عضو دانش آموز شورای مرکزی، بیان دغدغه های دانش آموزان و به نمایش گذاشتن حضور فعال اتحادیه برای تحقق جنبش دانش آموزی، مشاوره علمی برگزار می شود.

برای استفاده از خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی ثبت نام کنید
هم اکنون بخوانید

احمدی برگزاری صحن علنی شورا و انتقال تجربیات را از دیگر اعتماد نو به نقل از برنامه های دومین اجلاسیه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ذکر کرد.

دبیرستاد اجرایی کنگره سیزدهم با برشمردن پیچیدگی های برگزاری کنگره به صورت مجازی تصریح کرد: تفاوتی که کنگره امسال با کنگره های پیشین دارد این است که کنگره امسال مجازی برگزار می شود و مطمئنا حال و هوای کنگره در فضای مجازی با فضای حضوری تفاوت خواهد داشت. شور و حال حضور، گریه ها و خنده های بچه ها ، بازی های تشکیلاتی و اغلب دلتنگی ها و ایجاد دوستی ها ، هیئت ها و مسابقات و … در کنگره حضوری اتفاق می افتاد که قابل مقایسه با کنگره مجازی نیست ضمن اینکه برگزاری کنگره در فضای مجازی پیچیدگی های خاص خود را دارد و ما همه تلاشمان بر این است که بتوانیم کنگره را برای دانش آموزان جذاب تر کنیم. بدون شک همراهی بچه ها در برگزاری این کنگره کمک شایانی به ما خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ، دومین اجلاسیه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ۲۷ لغایت ۳۰ آبان با حضور دانش آموزان سراسر کشور با شعار ایستاده تا اوج افتخار به صورت برخط از طریق درگاه های مجازی و شبکه شاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا