لزوم اختصاص یک میلیارد دلار به حمل و نقل عمومی تهران/بررسی اصلاح ساختار شورا

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر با حضور در جمع پایگاه خبریان در مورد جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: در جلسه هم اندیشی مساله ساختار شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و کمیته ها نظرات کارشناسی خود را در این زمینه ارائه کردند.

وی با بیان این که در مورد ساختار شورا به نتیجه نرسیدیم و قرار شد جلسات ادامه داشته باشد ، در مورد تعطیلی جلسه آینده شورای شهر گفت: همان طور که می دانید تاکنون ۶ عضوشورا به کرونا مبتلا شده اند و چند همکارمان در شورا را از دست داده ایم. و بر اساس دستورات جلسه کارکنان بین یک دوم ویک سوم دورکار شده اند.

وی افزود: از آنجایی که تعداد دستور جلسات زیاد نبود تصمیم گرفتیم با کم کردن کار کرونا را از ساختمان شورا بیرون کنیم اما دقت داشته باشید که جلسات مجازی برگزار می شود. امادر مورد حق رای در جلسات ابهاماتی وجود دارد که درصدد رفع آنها هستیم.

وی همچنین درباره تخصیص یک میلیارد دلار از سوی رئیس جمهور به حمل و نقل عمومی تهران گفت: به حمل و نقل تهران بیش از این ارقام تخصیص داده شده است بگونه ای که ۲ میلیارد یورو مجوز تامین واگن داریم و ۱۹ هزار اتوبوس و ۴۶ هزار مینی بوس نیز از سوی هیات وزیران مصوب شده است، اما اجرایی نمی شود. متاسفانه به دلیل کمبود ارز و ریال موانعی در راه اجرایی شدن این مصوبات است که درخواست کردیم حداقل در حد یک میلیارد دلار این مصوبات را اجرایی کنند.

متقاضیان املاک شهرداری در صورت شفاف‌سازی فرایند واگذاری دیگر پیگیر دریافت ملک نمی‌شوند
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا