عذرخواهی تهیه‌کننده «جشن سربرون» از خانواده اکبری مبارکه

به گزارش ایسنا، کریم اکبری مبارکه – بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون-  هفته گذشته (۸ آبان ماه) بر اثر ابلا به رونا از دنیا رفت.

کرمی مبارکه روزهای آخر عمر مشغول بازی در سریال «جشن سربرون» به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان بود.

به گفته یکی از بازیگران سریال، او دو سه روز آخر سر صحنه سرفه می‌کرد اما خودش گفته بود که حساسیت دارد.

نوید اکبری مبارکه، پسر این بازیگر تازه درگذشته، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد که پدرش بیماری میلوفیبروز داشته و گاهی سرفه می‌کرده است اما او از این گله دارد که چرا پدرش را زودتر برای آزمایش به بیمارستان منتقل نکرده و با توجه به شیوع کرونا سرفه‌هایش را جدی نگرفته‌اند.

نوید اکبری مبارکه که تا کنون از سازندگان آخرین سریال پدرش به‌شدت گله‌مند بود و تنها خواسته‌اش را عذرخواهی سازندگان و پذیرفتن کوتاهی از جانب ایشان عنوان می‌کرد، روز گذشته اعلام کرد که تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» حضورا از او و خانواده‌اش عذرخواهی کرده است.

او در این‌باره گفت: عصر امروز با تهیه کننده‌ی کار «جشن سربرون»، آقای نجاریان، حضورا صحبت کردم. ایشان ضمن ابراز همدردی گفت، ما تمام تلاشمان را برای رعایت پروتکل ها کردیم، اگر کوتاهی این وسط اتقاق افتاده، ما عذرخواهی میکنیم.

اکبری مبارکه در ادامه عنوان کرد که حسن نجاریان گله‌مند است که حرف‌هایش پس از درگذشت، به گونه‌ای منتقل شده که باعث دلخوری خانواده مبارکه و دیگر بازیگران سریال «جشن سربرون» شده است.

فرزند مرحوم اکبری مبارکه در پایان با انتقاد از نامه وزیر بهداشت  به رییس صدا و سیما مبنی بر بلا مانع بودن ادامه ساخت سریال‌ها در شرایط حاد کنونی، خطاب به وزیر بهداشت عنوان کرد:‌ آقای نمکی، وزیر محترم بهداشت! آیا شما از تولید سریال سررشته دارید؟ آیا می‌دانید یک بازیگر وقتی سر لوکیشن فیلم‌برداری می‌رود، باید زیر دست گریمورقرار گرفته و بعد بدون ماسک میان بازیگران و هنروران بدون فاصله مناسب حضور پیدا کند؟ شما  وزیر بهداشت هستید، می‌دانید که این بیماری دوران هفته دارد و روزهای اول بدون علائم است و زود  هم منتشر می‌شود. شما خودتان در جلسه‌ها با فاصله از همکارانتان می نشینید، آن هم با ماسک. با این  کارهای ضد و نقیض مردم را گیج کردید. مگر جان هنرمندان بازیچه است؟ آیا شما از تعداد قربانیان کرونا اطلاعی ندارید؟

مسافران آبشار «گنجنامه»
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا