وارد شدن کالاهای اساسی از جمله برنج به بازار در روزهای اخیر

“علیرضا رزم حسینی” شامگاه چهارشنبه ۱۴ آبانماه و در حاشیه سفر به کرمان در نشست مشترک با استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان از طرح انتقال آب از خلیج فارس به کرمان به عنوان یک اتفاق نادر نام برد و گفت: این طرح حاصل زحمات، ایده پردازی، اراده و همت افرادی است که در ابتدا برخی در برابر طرح آنها ناامیدانه به این طرح نگاه می کردند.

رزم حسینی این اقدام را یادگار ارزشمندی برای نسل بعد معرفی کرد و خواستار استفاده بهینه از آب در کشور شد و تصریح کرد: برای یکی از نمونه های جدی کلمه “ما می توانیم”، طرح انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان است.

وزیرصمت با اشاره به افتتاح فاز اول این پروژه فردا با حضور رییس جمهور گفت: فردا روز مبارکی برای مردم ایران است و برای اولین بار در فلات ایران، چنین طرحی به بهره برداری می رسد و اجرای پروژه انتقال آب از خلیج فارس به گل گهر بدون یک ریال بودجه از دولت یک اقدام مهم می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در جنگ‌ اقتصادی قرار داریم بر تنظیم بازار و کاهش مشکلات مردم تاکید کرد و از وارد شدن کالاهای اساسی از جمله برنج به بازار در روزهای اخیر خبر داد.

براساس این گزارش، دکتر محمدجواد فدائی استاندار کرمان، هم در این نشست مشترک حضور مهندس رزم‌حسینی در وزارت صنعت، معدن و تجارت را فرصت خوبی برای کشور و همچنین استان کرمان دانست و افزود: مهندس رزم‌حسینی علاوه بر سابقه فعالیت در بخش صنعت در حوزه تجارت نیز تجربه دارند.

وی به سابقه مدیریتی مهندس رزم‌حسینی در استانداری کرمان و خراسان رضوی اشاره داشت و عنوان کرد: ایشان ایده‌های خوبی هم در صنعت و مسائل اجرایی دارند و مجموع این فعالیت‌ها می‌تواند تحولی در صنعت، معدن و تجارت کشور ایجاد کند.  

بادامچیان: آیت‌الله میلانی ترور شاه را مصلحت ندانست/انقلاب بلافاصله به آرمانش نمی‌رسد
هم اکنون بخوانید

استاندار کرمان گفت: پذیرش مسئولیت وزارت صمت از سوی مهندس رزم‌حسینی در ماه‌های آخر دولت جای قدردانی دارد و امیدواریم سفر ایشان به کرمان مانند اعتماد نو به نقل از برنامه‌های سابق‌شان در استان، منشا خیر و برکت باشد و تصمیمات خوبی گرفته شود. 

فدائی تصریح کرد: امیدوارم ایده‌های مهندس رزم‌حسینی در وزارت صمت به یاری خدا و همراهی همکاران در وزارتخانه پیاده شود. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا