کرونا ۲۲۵ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را سیاه پوش کرد

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۴۰۹ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۲۷ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۸ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند. 

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ هزار و ۵۳۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 وی اظهارکرد: امروز ۴۴۶ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که بیشترین موارد مثبت و تعداد را از شروع کرونا تاکنوم در استان وجود داشته است و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد(۵۵)، گچساران(۲۸)، دنا(۸) و باشت (۶) درصد می باشند. 

دکتر یزدان پناه یادآور شد: برای کنترل و پیشگیری از بیماری در قدم اول زدن ماسک برای سلامت خود فرد حائز اهمیت بوده و جان خانواده و بقیه مردم  را حفظ کرده و در درجه بعدی باری از روی دوش پرسنل خسته بهداشت و درمان برمیدارد و همچون سدی از انتقال ویروس از افراد ناقل و افراد بیمار به افراد سالم جلوگیری می کند.

وی در ادامه رعایت سایر نکات بهداشتی از جمله شستشوی مرتب دست ها، رعایت فاصله فیزیکی تا دو متر، عدم برگزاری مراسم ها و اجتماعات  و عدم حضور در مکان‌های شلوغ را از نکات مهم دیگر بر شمرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی یادآور شد: شهرستانهای  بویراحمد، کهگیلویه و گچساران در وضعیت مشکی و شهرستان های باشت، چرام و لنده در وضعیت قرمز و شهرستان‌های دنا و بهمئی در وضعیت زرد قرار دارند .

انتهای پیام

تاثیر رژیم غذایی گیاهی در تسکین علائم روماتیسم مفصلی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا