تب کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بالا گرفت

تب کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بالا گرفت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان به ۲۱۸ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

دکتر پرویز یزدان‌پناه با بیان اینکه تب کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بالا گرفت، افزود: هم اکنون ۳۷۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۳۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ١٨ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ هزار و ۱۳۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: امروز ٢٨٣ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و لنده و بقیه موارد مثبت در سایر شهرستان های استان هستند.
یزدان پناه عنوان کرد: همکاری مردم موجب تداوم سیر نزولی بیماری کرونا در استان می شود و از مردم می خواهیم همچنان دستورالعمل های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک را رعایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا در استان داشته اند و از این پس نیز مهار کروناویروس تنها با همراهی و همکاری مردم امکان پذیر است. بنظر می رسد بیشترین موارد ابتلا به ویروس خانوادگی می باشد که یک فرد ناقل می تواند بقیه اعضا خانواده را درگیر کرونا کند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: لازم است همه مردم ماسک بزنند، فاصله فیزیکی، بهداشت فردی و عدم حضور در هرگونه تجمعی حتی خانوادگی، پرهیز از سفر و رفتن به مراکز آلوده و شلوغ مانند بیمارستانها، موسسات پزشکی، مطب ها، پاساژها و …. را رعایت کنند.
انتهای پیام

تندگویان: زمان پیگیری سریع مطالبات جوانان رسیده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا