بسیج با نظارت وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا وارد میدان شده است


بسیج با نظارت وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا وارد میدان شده است

رییس سازمان بسیج با تاکید بر همکاری با وزارت بهداشت در مبارزه با کرونا گفت: بسیج همواره آمادگی دارد در هر صحنه‌ای، دستگاه‌های اجرایی را در مواجهه با چالش‌ها همراهی کند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با وزارت بهداشت اظهار داشت: در راستای تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج به عنوان تشکیلات مردمی انقلاب و خادم ملت ایران، همواره آمادگی دارد که در هر صحنه‌ای، دستگاه‌های اجرایی را در مواجهه با چالش‌ها همراهی کند و با نقش آفرینی به‌هنگام، به اندازه و درست نیازهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران را تامین کند و پاسخگو باشد.  

رییس سازمان بسیج با بیان اینکه تجربیات همکاری گرانبهایی بین بسیج و وزارت بهداشت در دوره‌های گذشته وجود دارد، تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیج با نظارت و مدیریت وزیر بهداشت و طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل ها و رعایت دقیق راهبردها، وارد میدان شد و نقش آفرینی مناسبی کرد.

سردار سلیمانی ادامه داد: همه ظرفیت های بسیج آماده است تا در سراسر کشور به طور گسترده و با مدیریت وزارت بهداشت و رعایت دقیق پروتکل‌ها و مرامنامه‌ها، با هم افزایی و تعامل با تمرکز بر جنبه پیشگیری و تاکید بر قطع زنجیره ویروس کرونا، ایفای نقش کند.

وی با تاکید بر همکاری، هم افزایی و وفاق بیشتر با وزارت بهداشت و استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و نظام شبکه بهداشتی و درمانی کشور برای کنترل بیماری کرونا گفت: حتما در نقش‌هایی که اجرای آن بر عهده بسیج گذاشته می شود، تلاش خواهیم کرد که به نحو احسن انجام و از ظرفیت های بسیج و سپاه به خوبی استفاده شود.

انتقاد مقام سابق صهیونیست از رویکرد بین‌المللی در قبال ایران
هم اکنون بخوانید

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: ملاک عمل ما، مسیری است که وزارت بهداشت مشخص می کند و آمادگی داریم که به سرعت این همکاری را آغاز کنیم و در یک فرآیند یک ماهه با به کارگیری همه ظرفیت ها، شاهد موفقیت های بیشتری در مدیریت کرونا باشیم.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا