رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شهادت «حکیمه شب‌روا» شهید مدافع سلامت را تسلیت گفت


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شهادت «حکیمه شب‌روا» شهید مدافع سلامت را تسلیت گفت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شهادت «حکیمه شب روا» از پرستاران بیمارستان سیدالشهداء(ع) نیروی دریایی ارتش در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا را تسلیت گفت.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت «حکیمه شب روا» از پرستاران بیمارستان سیدالشهداء(ع) نیروی دریایی ارتش در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

بار دیگر شیرزنی از سربازان و پرستاران عرصه سلامت، در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، خلعت شهادت پوشید و در هنگامه‌ای که مدافعان غیور سلامت دل به میدان نبرد سپرده‌اند، فرزندان میهن در جامعه خدوم و پرتلاش بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با جد و جهدی مثال زدنی، با همه سختی ها و تعب ناشی از حجم بالای بیماران با همه توش و توان در پی درمان هم‌میهنان خویش از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

کوشش‌های همکاران عالیقدر در مجموعه بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران که با شایستگی تمام در خط اول مبارزه با کرونا موفق بوده‌اند نمونه‌ای از تلاش جهادی و مصداق بارز آیه “هر کس نفسی را زنده نماید گویا همه بشریت را زنده نموده است” می‌باشد.

شهادت سرکار خانم “حکیمه شب‌روا” که زینب وار، پرتلاش و از خود گذشته تا پای جان برای نجات جان هم‌نوعانش ایستاد و از هیچ کوششی دریغ نکرد را به خانواده محترم ایشان، جامعه معزز بهداشت و درمان ارتش و خصوصاً همکارانشان در نیروی دریایی تسلیت عرض می‌نمایم.

مجلس درباره ساختار بودجه بحث و بررسی انجام دهد
هم اکنون بخوانید

امیدوارم خداوند متعال، روح آن پرستار شهید را به پاس آرامشی که همواره به دیگران هدیه می داد در آغوش امن و آرام حضرت زینب کبری سلام الله علیها به شادمانی ابدی مهمان فرماید. 

برای آن شهیده سعیده رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی صبر و بردباری مسئلت دارم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس محمدحسنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا