تلاش شبانه روزی کادر درمان شهریار در شرایط سخت/قاطعیت در اجرای پروتکل هابرای حفظ سلامت مردم

نورالله طاهری در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر تلاش شبانه روزی کادر درمان شهریار در شرایط سخت فعلی و تشدید شیوع کرونا ویروس گفت: کادر درمانی شهرستان شهریار در خط مقدم مبارزه با این بیماری روزهای سختی را تجربه می کند و در این راستا نیاز است همه شهروندان با هدف قطع زنجیره شیوع تمامی پروتکل ها را به صورت دقیق اجرا کنند.

وی افزود: بایستی در جهت حفظ سلامتی مردم با اماکن و صنوف پرخطر و پرتجمع برخورد لازم صورت گیرد و در این راستا با شخص یا نهادی مماشات نخواهیم داشت. شرایط امروز در مبارزه با کرونا بسیار سخت و ویژه است و شهرستان شهریار نیز از این موج به دور نبوده و در صورت تداوم وضعیت و پیش بینی‌ها با مشکل جدی همچون بسیاری از شهرها مواجه خواهیم شد. در چنین روزهایی همه شهروندان باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به یاری کادر درمان بشتابند؛ امروز نیاز است که همدل در کنار یکدیگر برای مقابله با این ویروس منحوس اقدام کنیم.

وی ادامه داد: کادر درمانی در شهرستان شهریار به سختی و با حداکثر ظرفیت پس از گذشت ۸ ماه همچنان در حال خدمت هستند و بایستی محدودیت‌های مربوطه اجرا و از تجمعات تحت هر عنوانی جلوگیری شود. در راستای اجرای این محدودیت ها با هدف حفظ سلامت مردم با هیچ کس مماشات نخواهیم داشت. بی تردید برای سلامتی و منفعت عمومی نباید با شخص یا نهادی مماشات کرد و بایستی‌ محدودیت‌ها تا حد مشخص شده به صورت دقیق اجرا شود.

وی تاکید کرد: تمامی دستورات ستاد کرونا برای سراسر کشور لازم الاجرا است و به حق در شهرستان شهریار نیز مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را به ویژه در دهه اول محرم رعایت کردند که قابل تقدیر است اما در شرایط تشدید شیوع باردیگر شهروندان با مشارکت جدی باید پای کار بیایند و عمل به پروتکل های بهداشتی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

دولت سیزدهم «تقاضای آب» را مدیریت کند/کم آبی با مدیریت سازه‌ای حل نمی‌شود
هم اکنون بخوانید

وی گفت: همچنین در خصوص برخورد با رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها نیز بایستی اقدامی جدی صورت گیرد که با همکاری اداره صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و بسیج با تجمعات داخل این اماکن پرخطر برخورد خواهد شد و در روزهای آتی نیز این کار در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا