تقدیر فرمانده کل سپاه پاسداران از رییس بسیج اصناف کشور

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، در این جلسه که سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز حضور داشت، غلامرضا حسن پور گزارش مبسوطی در خصوص مدیریت و راهبری بسیج اصناف در موج اول ، دوم و سوم کرونا ارائه و از تولید روزانه ۱۷ میلیون ماسک استاندارد سه لایه در تولیدی های صنفی و جهادی خبر داد.

وی ضمن تشکر از فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ریاست سازمان بسیج گفت: تولید انبوه ماسک، کنترل بازار به همراه کاهش قیمت و کوتاه کردن دست دلالان از موفقیت های بی نظیر بسیج در دوران کرونا بود.

در ادامه این دیدار سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بیان ارزش فوق العاده این کار گفت: بسیج در بحران کرونا خوش درخشید. این کار بسیج اصناف در تولید و توزیع ماسک خدمت بزرگی به مردم شریف ایران محسوب می شود.

وی همچنین سلام گرم خود را به همه تولیدکنندگان ماسک و فعالان این عرصه اعم از تولیدکنندگان صنفی وجهادی سراسر کشور ابلاغ نمود.

در ادامه سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسدران با اهدای لوح تقدیر که به امضای سردار سلیمانی ریاست سازمان بسیج رسیده بود از زحمات سرهنگ پاسدار غلامرضا حسن پور تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

«تخفیف» برای کاهش مصرف گاز نسبت به ماه مشابه سال گذشته
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا