تقاضای معاون وزیر کشور برای جلب رضایت بیشتر مردم

به گزارش ایسنا، جمال عرف در همایش ویدیو کنفرانسی معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور  با تاکید بر اینکه امروز نیازمند انسجام درونی و همیاری حداکثری در کشور هستیم، اظهار کرد: برای عبور از چالش‌های کنونی کشور راهی جز فعال‌سازی ظرفیت‌های داخلی و اتخاذ رویکردهای پیشگیرانه برای کنترل شرایط و اتفاقات نداریم.

وی همچنین با اشاره به اینکه نیازمند همدلی و تشریک مساعی برای عبور از چالش‌های کنونی کشور هستیم، اظهار کرد: شناسایی کانون‌های بحران در کشور و حل به موقع و سریع آن باید در اولویت اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها و اهداف استانداری‌های سراسر کشور باشد.

وی تصریح کرد: معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور باید متوجه شرایط خطیر کشور باشند و با رصد درست تحولات کشور و شرایط استانی خود بتوانند اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منظم‌تری برای موضوعات مختلف استانی داشته باشند.

عرف تاکید کرد: امروز با توجه به موقعیت سیاسی کشور باید احساس مسئولیت افزون‌تری نسبت به قبل داشته باشیم و بدانیم که ما به عنوان مدیران سیاسی کشور چه فعالیت‌ها و اقداماتی می‌توانیم در جهت ثبات و امنیت و آرامش بیشتر کشورمان انجام دهیم.

معاون سیاسی وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تاکیدات مداوم رئیس جمهور و وزیر کشور بر ثبات مدیریتی در استانداری‌ها اشاره کرد و گفت: رویکرد کلی بر این است که ثبات مدیریتی داشته باشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ، خاطرنشان کرد: باید مقدمات و تمهیدات لازم را برای برگزاری چهار انتخابات سال ۱۴۰۰ از جمله انتخابات ریاست جمهوری آماده کنیم و تلاش کنیم با اعتمادسازی و جلب رضایت عمومی بیشتر مردم، انتخاباتی در شأن جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

طرح تشکیل کمیسیون میراث فرهنگی در کمیسیون فرهنگی مجلس رای نیاورد
هم اکنون بخوانید

معاون سیاسی وزیر کشور در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: باید با همدلی و هماهنگی در اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها و سیاستگذاری‌ها بتوانیم مدیریت درست و منطقی در شرایط کنونی کشور داشته باشیم و اجازه ندهیم که فرصت طلبان بتوانند آرامش و همدلی ملت ما را برهم بزنند.

بر اساس این گزارش، چهارمین نشست ماهانه ویدیوکنفرانسی معاون سیاسی وزارت کشور با معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور، با حضور ملانوری مدیر کل سیاسی وزارت کشور و احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری برگزار شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 15 =

دکمه بازگشت به بالا