آغاز چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه بنیاد مستضعفان/ اهدای ۵۰۰ هزار بسته در قالب کارت‌های هدیه ۳۰۰ هزار تومانی


آغاز چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه بنیاد مستضعفان/ اهدای ۵۰۰ هزار بسته در قالب کارت‌های هدیه ۳۰۰ هزار تومانی

رئیس بنیاد مستضعفان، گفت: پیرو تاکیدات و دستورات مقام معظم رهبری، و سلسله رزمایش‌های مواصات و کمک‌های مومنانه، مرحله چهارم این رزمایش را آغاز کردیم.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در مراسم مرحله سوم رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه بنیاد مستضعفان، در جمع پایگاه خبریان افزود: این مرحله از کمک‌های مومنانه ۵۰۰ هزار بسته است که در قالب کارت‌های هدیه ۳۰۰ هزار تومانی، آغاز شده و در ۵ شهرستان استان تهران، مناطق محروم و مناطق مرزی کشور در حال توزیع است.

وی گفت: علاوه بر آن، با کمیته امداد و بهزیستی هم توافق کردیم که حساب آن‌ها را در این مرحله، جدا کنیم و در دو روز آینده, ۷۵۰ هزار خانواده تحت پوشش، این بسته‌های جداگانه که ۵۰ میلیارد تومان برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و مراجعان آن، و ۳۰ میلیارد تومان هم برای مراجعان سازمان بهزیستی و عوامل تحت پوشش آن در نظر گرفته ایم دریافت می‌کنند.

فتاح افزود: به احتساب مرحله چهارم، حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بسته توسط بنیاد مستضعفان تا امروز توزیع شده البته اقدامات ما برای عوارض ناشی از بیماری کرونا بیشتر از این عدد بوده ضمن اینکه در مناطق محروم برای تهیه جهیزیه، رهن منزل و مسایل معیشتی، لوازم بهداشتی، کمک‌های لازم شده است که جمع کمک‌های نقدی و غیر نقدی از اسفندماه سال ۹۸ تا امروز، به ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: برای ادامه این رزمایش ها، در ستاد ویژه‌ای که شخص سردار سلامی ریاست این ستاد را به عهده دارد و همه نهاد‌ها در آن حضور دارند، تصمیم گیری می‌شود که این کمک‌ها با چه شرایطی در آینده ادامه داشته باشد.

جبهه اصلاحات ایران خواستار قرنطینه فوری سراسری کشور و‌ تسریع در واکسیناسیون شد
هم اکنون بخوانید

رئیس بنیاد مستضعفان درخصوص خرید تبلت به دانش آموزان نیازمند هم گفت: ۲۴ میلیارد تومان برای خرید تبلت به کمیته امداد اختصاص یافت همچنین ۲۴ میلیارد تومان نیز به بهزیستی داده شد که آن‌ها برای خرید تبلت ایرانی و با قیمت پایه اقدام کنند که این کار بحمدالله انجام شده است.

فتاح افزود: مرحله نخست طرح مواسات در ماه مبارک رمضان بوده که ۶۲۰ هزار بسته به صورت کالا تهیه و توزیع شده که هر بسته آن ۲۰۰ هزار تومان با قیمت‌های آن رو، ز خریداری شده است.

وی گفت: مرحله دوم هم، بسته‌های ۳۰۰ هزار تومانی بود که در آن مرحله نیز ۵۰۰ هزار بسته تهیه و توزیع شد و در ماه محرم مرحله سوم را کلید زدیم که آن هم با ۵۰۰ هزار بسته ۳۰۰ هزار تومانی به صورت کارت هدیه خرید بین محرومین توزیع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا