ایثارگری‌های کادر درمان در دوره کرونا باعث شکل‌گیری یک فرهنگ ارزشمند شد/ این تلاش‌ها شخصیت ملی ما را در فضای بین‌المللی ارتقا داد


ایثارگری‌های کادر درمان در دوره کرونا باعث شکل‌گیری یک فرهنگ ارزشمند شد/ این تلاش‌ها شخصیت ملی ما را در فضای بین‌المللی ارتقا داد

فرمانده کل سپاه، گفت: تلاش ها و زحمات کادر درمان در دوران شیوع ویروس کرونا بار دیگر مفاهیم زنده و درخشانی مانند شرافت، شهادت، ازخودگذشتگی و ایثار را به تصویر کشید.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در دیدار با وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه در سخنانی با تقدیر از عملکرد کادر درمان در دوران مبارزه با کرونا، گفت: تلاش ها و زحمات کادر درمان در دوران شیوع ویروس کرونا بار دیگر مفاهیم زنده و درخشانی مانند شرافت، شهادت، از خود گذشتگی و ایثار را به تصویر کشید و تصور من این است که این تلاش‌هادر ارتقا بخشیدن به شخصیت جامعه پزشکی بسیار موثر بود و این تاثیر همچنان برقرار است.

وی ادامه داد: تلاش‌ها و کارهایی که توسط کادر درمانی ما در این دوران انجام شد، چیزی فراتر از یک کار حرفه‌ای بود. خب به صورت طبیعی تلاش‌های حرفه‌ای ارزشمند است اما وقتی این تلاش حرفه‌ای با گذشت، ایثار و فدا کردن جان خود برای انجام این رسالت گره می‌خورد، بسیار گران‌بها است. اصلاً باید گفت یک فرهنگ گرانقدر و ارزشمندی در جامعه ما در حال شکل‌گیری است و عزیزانی که در مسیر مقابله با کرونا جان خود را فدا کردند، یک احترام ویژه‌ای دارند.

سلامی در ادامه اظهار داشت: این تلاش‌ها همچنین شخصیت ملی ما را در فضای بین‌الملل افزایش داد، به همین دلیل وظیفه خود دانستیم که در اینجا حضور پیدا کنیم و قدردان زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه کادر درمان باشیم که به جامعه ما تعادل، ثبات و امنیت روحی و روانی بخشیده‌اند. البته می‌توان از توصیفات بسیار خوبی برای این مسئله کرد اما در واقع فلسفه اصلی حضور امروز ما در اینجا تقدیر از این خدمت‌ها بود.

گزارش توییتری ظریف از سفرش به ترکیه
هم اکنون بخوانید

ادامه دارد….

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا