تفاهم نامه همکاری بین وزارتخانه‌های دفاع و راه با حضور وزرای مربوطه امضا شد


تفاهم نامه همکاری بین وزارتخانه‌های دفاع و راه با حضور وزرای مربوطه امضا شد

تفاهم نامه همکاری‌های مشترک در مشارکت راهبردی در تامین نیازمندی‌های شرکت راه‌آهن، تامین قطعات و مجموعه‌های صنعتی مورد نیاز شرکت راه‌آهن، بومی سازی مواد و قطعات مورد نیاز شرکت راه‌آهن با هدف ایجاد استقلال صنعتی و بی اثر سازی تحریم‌های ظالمانه میان وزارتخانه‌های دفاع و راه منعقد شد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، هر یکشنبه طی مراسمی با حضور سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که در ساختمان مرکزی راه آهن برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

این تفاهم نامه با هدف توسعه حمل و نقل ریلی میان دو وزارتخانه دفاع و راه و شهرسازی به امضا رسید. مشارکت راهبردی در تامین نیازمندی‌های شرکت راه‌آهن، تامین قطعات و مجموعه‌های صنعتی مورد نیاز شرکت راه‌آهن، بومی سازی مواد و قطعات مورد نیاز شرکت راه‌آهن با هدف ایجاد استقلال صنعتی و بی اثر سازی تحریم‌های ظالمانه، از جمله مفاد و اهداف این تفاهم نامه است.

همچنین در این مراسم نمایشگاه دائمی جهاد خودکفایی صنعت ریلی افتتاح شد. در این نمایشگاه نمونه قطعات ساخته شده داخلی به نمایش گذاشته می‌شود و بخشی به قطعات وارداتی اختصاص داده شده و همچنین محلی در این نمایشگاه برای گفتگوی مصرف‌کننده و تولیدکننده تحت حمایت راه‌آهن در نظر گرفته شده است.

به نیروی دریایی بریتانیا افتخار می‌کنیم/ نمی‌خواهیم تنش‌ها در منطقه افزایش یابد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا