سرمدی: مواجهه با استکبار، چالش رئیس جمهور دولت سیزدهم است

کیومرث سرمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد چالش‌های رئیس جمهور سیزدهم دوره قوه مجریه گفت: تجربه سالهای بعد از انقلاب نشان داده که یکی از چالش‌های همیشگی ما دشمنی و کینه‌توزی استکبار جهانی با تفکر انقلابی است. پس یکی از چالش‌های ریاست جمهوری ایران، مواجهه با این دشمنی‌ها و کینه‌توری‌هاست.

وی با بیان اینکه «استکبار در تقابل با جمهوری اسلامی چه در بحث نظامی و چه در بحث اقتصادی کوتاه نیامده است» گفت: دشمن در هر برهه از زمان هجمه‌های مشخصی وارد کرده است. ما باید بتوانیم با قدرت این چالش را برطرف کنیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن ابراز امیدواری برای حضور پررنگ مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: امیدوارم بتوانیم دولتی جوان، انقلابی، جهادی، توانمند و متخصص را به وجود آوریم. دولت سیزدهم باید در راستای بیانات مقام معظم رهبری گام بردارد و از جوانان حمایت کند. ان شاءالله چالش‌های سیاسی و اقتصادی ما در دولت بعدی برطرف خواهد شد.

سرمدی در مورد اهمیت سوابق اجرایی رئیس جمهور آینده گفت: طبیعتا بر اساس احادیث دینی ما، در نظر گرفتن علم روز برای حکومت بسیار مورد توجه است. رئیس جمهور، باید سوابق اجرایی شفاف و کارآمدی داشته باشد. من فکر می‌کنم انقلابی بودن، مجاهد بودن و توجه به منافع مردم از معیارهای مردم برای سنجش سوابق رئیس جمهور است.

انتهای پیام

ترامپ هفته گذشته امکان حمله موشکی به ایران را بررسی کرده بود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا