جانشین و معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا منصوب شد


جانشین و معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا منصوب شد

سرهنگ علی سورانی به عنوان جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش منصوب شد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، مراسم تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید و قدیم  اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

 در این مراسم امیر سرتیپ نصیرزاده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با توجه به تحولات اخیر در دنیا و رشد سریع فناوری و به کارگیری آن برای راه اندازی عملیات روانی گسترده و جنگ نرم به دست دشمنان ما، اهمیت وجود سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیش از پیش مشخص می شود. این سازمان تبلور اندیشه های امام خمینی (ره) و هم چنین موهبتی الهی است .

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: در تمامی دنیا حضور علمای دینی در ارتش ها امری جاافتاده و دارای سابقه است. سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش نهاد متعالی با اهداف بسیار مقدس است که فلسفه اصلی شکل گیری آن بصیرت افزایی و افزایش توان رزمی و اعتقادی کارکنان ارتش است.

وی ضمن اشاره به شاخصه های کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ادامه داد: آن چه به این سازمان بها می دهد و تاثیرگذاری کار آن را بیشتر می‌کند؛ شخصیت وجودی تک تک کارکنان و وجود شاخصه ها و صفاتی مانند تعهد عملی به ارزش های اسلامی و انقلابی، خوش خلقی، مردمی بودن و دوری از تجمل گرایی و ساده زیستی است.

امیر سرتیپ دوم اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز در این مراسم گفت:  از راهکارهای پویایی در سازمان ها، آموزش مستمر سازمان و جابجایی و تغییرات مدیران است که ارتش از گذشته سازمانی یادگیرنده بوده است و جابجایی مدیران فرصت بروز و ظهور استعدادهای جدید را فراهم می‌کند.

ایران آماده ساخت نیروگاه در جمهوری آذربایجان است
هم اکنون بخوانید

وی خاطرنشان کرد: امیر عسکری انسانی مدیر، متعهد، دلسوز و مسئولیت پذیر هستند که با حسن خلق و حسن رفتار اجازه بروز کوچک ترین تنشی را نمی‌داد و امروز یکی از پرورش یافتگان اداره عقیدتی سیاسی نهاجا یعنی سرهنگ سورانی به این سمت منصوب می‌شود که فردی بسیار شایسته و دارای صلاحیت های عملی و اخلاقی است.  ان شاءالله که با حرکت مطابق با اعتماد نو به نقل از برنامه، اهتمام به روحیه جهادی و عدالت ورزی حکیمانه ادامه دهنده راه مدیران و مسئولین شایسته قبلی باشد.

در ادامه حجت الاسلام قاضی قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا گفتـ سازمان عقیدتی سیاسی مجموعه ای با اصالت و هدفمند است که رسالت خود را وصل کردن نیروی انسانی و مجموعه خود به سرمنشا هستی و رستگار کردن آن ها می داند اما برای این کار ابتدا باید نفس خودمان را تزکیه کنیم که بتوانیم بر روی بقیه افراد تاثیرگذار باشیم.

وی از زحمات و تلاش های چندین ساله امیر سرتیپ دوم احمد عسکری جانشین و معاون هماهنگ کننده سابق اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نهاجا، معاونین هماهنگ کننده ادارات عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، نیروی دریایی، پدافند و ستاد آجا و هم چنین جمعی از فرماندهان و مسئولین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و نیروی هوایی ارتش حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا