ایران مقابل هر تهدیدی توان پاسخ را دارد

سردار سرتیپ یدالله بوعلی در آئین یادواره شهدای دفاع مقدس و بازسازی عملیات فتح المبین که در شهرستان مرودشت برگزار شد، گفت: بازسازی عملیات فتح المبین در شهرستان مرودشت با توجه به فرصت کمی که در اختیار دست اندرکاران آن قرار داشت یک کار کم نظیر بود.

به گزارش ایسنا به نقل از تنویر، فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقابل تمام دنیای کفر و استکبار ایستاده است، گفت: در این کشور انقلابی رخ می‌دهد و مردمان مسلمان به نام دین در مقابل تمام دنیای کفر می‌ایستند و پرچم اسلام را بلند می کنند، طبیعی است دنیای کفر نمی‌خواهد و نمی‌تواند بپذیرد در هیچ جای دنیا چنین کشوری وجود داشته و کشوری در جهان اسلام در موضوعی مقتدر باشد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در این کشور، انقلابی رخ داده که شعار دین می دهد و مخالف اهداف دنیای کفر است، گفت: دنیای کفر و استکبار نمی توانند چنین کشوری را بپذیرند لذا از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه ها و آشوب ها شروع می شود و بعد هم رژیم بعث را مامور حمله به کشور ایران می کنند.

وی در تشریح این موضوع که چرا از مفهوم دفاع مقدس استفاده می کنیم، گفت: اول اینکه در آن دوران همه جبهه کفر در مقابل کشوری قرار گرفتند که داعیه دین اسلام داشت، دوم اینکه در این کشور می خواستیم از حریم اسلام و مسلمانان دفاع کنیم و ارزش های دینی را حفظ کنیم و سوم هم اینکه کسانی که در این دفاع شرکت کردند به قصد قربت شرکت کردند همانطور که در وصیت نامه شهدا همواره به اسلام، قرآن و عشق به سید الشهدا (علیه السلام) اشاره شده است و ما از این جهات با افتخار به آن دوران دفاع مقدس می گوییم.

موافقت دولت با استفاده مرکز آمار از اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعاتی سازمان امور مالیاتی کشور
هم اکنون بخوانید

بوعلی با بیان اینکه این دفاع، “مقدس” است بخاطر اینکه همه ملت ایران برای دفاع از اسلام در آن  شرکت کردند، گفت: در آن دوران افتخار آمیز سپاه، ارتش، نیروهای جهادگر و مردم در کنار هم جنگیدند و همه ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس  مشارکت داشتند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: امروز یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس برای ما به حداقل رسیدن تهدیدات و مشغول شدن دشمنان در سرزمین های دوردست بوده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ایران اسلامی استکبار ستیز مانده و همان شعاری که با آن انقلاب کرد را حفظ کرده است، گفت:  دشمنی ها و ادعاهای دشمنان نشان از آن دارد که امروز آرمان ها و تفکر انقلاب اسلامی در سراسر جهان مطرح شده و مورد توجه ملت ها قرار گرفته است.

بوعلی با بیان اینکه فرزندان ملت در نیروهای مسلح به پشتوانه ملت و با تکیه بر باورهای دینی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند، گفت: امروز در مقابل هرگونه تهدیدی قادر به پاسخگویی هستیم و اگر چیزی می گوییم قدرت عملی کردن آن را هم داریم و این یکی از برکات خون شهدای دفاع مقدس است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − دو =

دکمه بازگشت به بالا