خدمت رسانی طلاب جهادی به کادردرمان قم در موج سوم کرونا

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد و مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حضور طلاب جهادی در بیمارستان ها در موج سوم کرونا، اظهار کرد: کمیته حوزوی اعزام به بیمارستان هم اکنون در حال فعالیت در بیمارستان های شهر مقدس قم می باشد و طلاب جهادگر همچون موج اول و دوم که به کمک کادر درمان آمدند، در موج سوم این بیماری منحوس نیز با همت بیشتری آماده یاری رسانی به بیماران می باشند.
 
وی ادامه داد: با هماهنگی و اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی انجام شده در بیمارستان فرقانی طلاب جهادگر در سه شیفت به خدمت می پردازند.

مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران، اظهار کرد: همچنین درحال اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی و هماهنگی حضور طلاب جهادی در بیمارستان کامکار و شهید بهشتی هستیم.

حجت‌الاسلام خوئینی، تاکید کرد: علی رغم شروع سال تحصیلی حوزه و مشغله های مختلف طلاب، حدود ۳۰۰ طلبه خواهر و برادر جهت فعالیت جهادی در بیمارستان ها اعلام آمادگی کرده اند.

وی به امکان حضور نیروهای جهادی غیر طلبه در بیمارستان اشاره کرد و بیان کرد: افراد غیر طلبه که تمایل دارند در این عملیات همراه طلاب، فعالیت جهادی کنند و در بیمارستان حضور داشته باشند نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام پدر و شماره همراه خود را به شماره ۰۹۱۹۶۶۳۶۶۸۰ پیامک کنند تا با آنها تماس گرفته شود.

مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد ادامه داد: اگر این دوستان قبلا تجربه حضور در بیمارستان را دارند و آموزش های لازم را گذرانده اند نیاز به آموزش مجدد نیست ولی در صورتی که تازه به این جمع می پیوندند باید آموزش های لازم در این زمینه را ببینند تا امکان حضور در بیمارستان را داشته باشند.

بیماران کرونایی در ساوه ردیابی می شوند
هم اکنون بخوانید

گفتنی است فعالیت مختلف طلاب جهادی در بیمارستان ها مخصوصاً به عنوان همراه بیمار در روحیه بخشی به بیماران کرونایی تاثیر بسزایی داشته است و به سپری کردن دوره درمان و تسریع در بهبود بیماری این بیماران کمک کرده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا