بیگی‌نژاد: ملت‌های مسلمان نباید در برابر سیاست‌های خصمانه آمریکایی صهیونیستی کوتاه بیایند

هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا ضمن محکومیت عادی سازی روابط بین امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی بیان کرد: آمریکایی‌ها و غربی‌ها سیاست راهبردی را طی سال‌های گذشته قریب به ۲۰ سال پیش طراحی کرده و از آن کوتاه نیامدند. این سیاست در راستای ایجاد خاورمیانه‌ای جدید و پیشبرد سیاست‌های آمریکایی در آن از زمان بوش پسر طراحی و آغاز شد و همچنان نیز این سیاست برای کنترل خاورمیانه و پیشبرد آن در راستای سیاست‌های غربی ادامه دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: آنها در پیشبرد سیاست خود کوتاهی نکردند، اما در چند سال گذشته خیزش ملت‌های اسلامی در برخی از کشورها از سرعت پیشرفت این سیاست کاست. از سوی دیگر تثبیت جبهه مقاومت در ایران، یمن، لبنان، عراق و سوریه مانع دیگری بر سر اجرای سیاست‌های غربی در منطقه شد. امروز نیز عادی سازی روابط بین برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی دنباله این سیاست غربی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنها در پشت عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در گام اول به دنبال تضعیف جبهه و گفتمان مقاومت هستند. همچنین قصد دارند تا به اسرائیل مشروعیت ببخشند چرا که در دهه گذشته اسرائیل در بین کشورها منفورتر شده و به عنوان کشوری منفور در کشور شناخته می‌شوند.

بیگی‌نژاد در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر آنها به دنبال این هستند تا روز به‌ روز به جبهه مقاومت فشار مضاعفی وارد کنند. ترور شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای این اعتماد نو به نقل از برنامه بود که از سالیان قبل شروع شده بود. نمی‌توان گفت که پروژه عادی سازی روابط با اسرائیل نیز از این سیاست راهبردی جدا می‌باشد. آنها سالیان سال است که برای محکم کردن جای پای آمریکایی‌ها و پیشبرد اهداف آنها در خاورمیانه جدید تلاش می‌کنند.

برگزاری کنکور در اسرع وقت در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی می‌شود
هم اکنون بخوانید

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به ملت‌های مسلمان بیان کرد: نباید در برابر سیاست‌های خصمانه آمریکایی صهیونیستی کوتاه آمد هدفی که آنها برای ملت‌های مسلمان و جبهه مقاومت دارند حذف کردن و نابودی است اینگونه نیست که بگوییم اگر ما در برابر آنها کوتاه بیاییم با ما کاری ندارند بلکه اگر در برابر سیاست‌های خصمانه آنها کوتاه بیاییم ما را له کرده و از روی ما رد می‌شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا