نوروزی: رییس بانک مرکزی و وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکل کشاورزان و دامداران تدبیر کنند

به گزارش ایسنا، رحمت‌الله نوروزی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس خطاب به رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی گفت: نهاده‌های ۲۵۰۰ تومانی به ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: استان گلستان معین تولیدکننده گوشت مرغ و معین استان تهران است، دستور بدهید بانک مرکزی پای کار بیاید. جوجه‌ریزی در استان گلستان کاهش یافته و این تدبیر وزارت جهاد کشاورزی را می‌طلبد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کود ۵۰۰ هزار تومانی، سم چند برابری و گندم ۴۰۰۰ تومانی مورد رضایت کشاورزان نیست، اظهار کرد: گندمی که از خارج وارد می‌شود بالای ۵۱۰۰ تومان است و برای کشاورزان هم گندم زیر ۴۶۰۰ تومان به صرفه نیست.

نوروزی با تاکید بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی کلینیک تخصصی در علی‌آباد کتول خطاب به وزیر اقتصاد گفت: هلدینگ‌ها در همه استان‌ها به جز استان گلستان سرمایه‌گذاری کرده‌اند. سال گذشته یک بانک ۱۶ هزار میلیارد تومان سرمایه مردم گلستان را جمع‌آوری کرده و ۸۰۰۰ میلیارد تومان آن را به تهران آورده در حالی که باید برای اشتغال، رونق تولید و سرمایه‌ گذاری قدم بردارد.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کار نیز گفت: شستا هیچ سرمایه‌ گذاری در گلستان انجام نداده و انتظار می‌رود در سال پایانی دولت عملیات ویژه‌ای برای سرمایه‌ گذاری در استان انجام دهد.

انتهای پیام

هفته‌ها‌ی آینده مقطع زمانی حساس و حیاتی برای نجات برجام است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یک =

دکمه بازگشت به بالا