عزم دولت برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اقدامات دولت در زمینه اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: دولت دوازدهم براساس تکلیف قانونی خود در بحث توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شورای هماهنگی را تشکیل داد.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی با فعالیت بسیار اعتماد نو به نقل از برنامه اقدام و عمل زنان سرپرست خانوار را تنظیم و در هیئت دولت به تصویب رساند و طبق این مصوبه اختیارات اجرای این اعتماد نو به نقل از برنامه به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و شورای هماهنگی ارائه شد.

ابتکار تاکید کرد: حاصل اجرای این اعتماد نو به نقل از برنامه طراحی چند الگوسازی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در حاشیه شهرها، مشاغل خانگی و … بوده و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم یک پورتال جامع زنان سرپرست خانوار را رونمایی و فعال کرده است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: ما با همکاری دستگاه‌های اجرایی مصمم به اجرای دقیق تمام اعتماد نو به نقل از برنامه‌های مرتبط با امور زنان سرپرست خانوار هستیم و حتما در این مورد ضمن حفظ تعامل خود با مجلس، گزارشات اجرای این طرح را به نمایندگان ارائه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، وی همچنین با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: جهت‌گیری تولیدات در کارگاه‌های حمایتی از مشاغل زنان سرپرست خانوار در شرایط کنونی به سمت تولیدات محصولاتی مانند ماسک، باند و شیلد رفته است و تلاش کردیم به این وسیله از این مشاغل حمایت لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام

انفجار جزئی در یک ساختمان مسکونی در شرق تهران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 20 =

دکمه بازگشت به بالا