بیانیه نمایندگان در تقدیر از رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران


بیانیه نمایندگان در تقدیر از رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیانیه جمعی از نمایندگان مردم در تقدیر از رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحن مجلس قرائت شد.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ شهریور) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۶۱ نفر از نمایندگان در تقدیر از رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

در راه خدا با کسانی که با شما می جنگند نبرد کنید و از حد تجاور ننمایید که خداوند تجاوزکاران را دوست ندارد. (قرآن کریم)

رزمایش ذوالفقار۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران با رمز یا سیدالشهدا (ع) و با شعار امنیت پایدار در سایه اقتدار دفاعی در گستره ای به وسعت دو میلیون کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز به دریای عمان و شمال اقیانوس هند تا مدار۱۰ درجه شمالی برگزار گردید. دراین رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران انواع تسلیحات و تجهیزات مهم و استراتژیک شامل زیردریایی ها، پهبادها و موشک های ایرانی را در یک تمرین و عرصه واقعی نبرد با موفقیت به ورطه آزمایش گذاشت.

این رزمایش بر اساس راهبردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزیابی آخرین دستاوردهای صنعت دفاعی کشور که توسط جوانان غیور ملت شریف ایران در نیروهای مسلح طراحی، ساخته و به کارگیری شده اند به مرحله اجرا درآمد و تمامی ساختارهای مرتبط با رزم اعم از توانمندی‌های تهاجمی، قابلیت‌های عملیاتی و رزمی، قدرت و سرعت تحرک و انتقال نیروها مورد ارزیابی واقع و تمامی اهداف از پیش تعیین شده از جمله دستاوردهای رزمایش بود.

اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در جهت صلح و ثبات منطقه غرب آسیا بوده و پیام این رزمایش هم صلح و ثبات به همسایگان ایران است.

ضرورت بررسی راهکارهای مناسب برای تقویت بنیه علمی
هم اکنون بخوانید

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به نمایندگی از ملت فهیم ایران اسلامی به مصداق حدیث شریف المخلوق لم یشکر الخالق از تلاش های صادقانه و مجاهدت های خستگی ناپذیر فرماندهان و افسران و درجه داران و سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه امیر فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی و حمایت می نماییم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 13 =

دکمه بازگشت به بالا