اتهام حمله سایبری از سوی مقامات فدرال آمریکا علیه دو شهروند ایرانی و فلسطینی

اتهام حمله سایبری از سوی مقامات فدرال آمریکا علیه دو شهروند ایرانی و فلسطینی

روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد مقامات فدرال آمریکا کیفرخواستی علیه دو شهروند ایرانی و فلسطینی به اتهام هک چندین وب سایت تنظیم کرده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه نیویورک تایمز،  دو مرد به هک کردن ده ها وب سایت آمریکایی متهم شده اند که مقامات فدرال مدعی‌اند این اقدامشان در تلافی اقدام آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی انجام شده است. 
 بهزاد محمدزاده یکی از این دو مرد شهروند ایران است که مقامات می گویند ۱۹ ساله است و مروان ابوسرور مرد دیگر ۲۵ شهروند فلسطینی است که مقامات باور دارند در کشورهای خودشان به سر می برند. 
کیفرخواست تنظیم شده توسط دفتر دادستانی ماساچوست حدودا ۵۱ وب سایتی را که مورد حمله قرار گرفته اند شناسایی نکرده یا توضیحی درباره شان نداده است. طبق کیفرخواست، این حملات چند روز پس از  آن که مقامات آمریکایی اعلام کردند سردار سلیمانی را طی حمله ای پهپادی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد  ترور کرده‌اند،  آغاز شد. 
طبق این کیفرخواست،  محمدزاده به طور علنی ادعا کرده است که بیش از ۱۱۰۰ وب سایت را از سپتامبر ۲۰۱۸ در سراسر جهان برای نمایش پیام هایی به طرفداری از ایران هک کرده است. 
این کیفرخواست همچنین بیان می کند که ابوسرور نیز به طور علنی مدعی شده است بیش از ۳۰۰ وب سایت را با نمایش پیام هایی به هواخواهی از اسلام و فلسطین از شکل انداخته است. 
انتهای پیام

سازوکار جدید برای صندوق ذخیره فرهنگیان پیش‌بینی شده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا