نقش سازمان‌های مردم نهاد در راستای اشتغالزایی و توسعه منابع انسانی بسیار کلیدی است

حسین خوش اقبال  امروز چهارشنبه(۵شهریور) در بازدید از کوباک( موسسه کورد بازرگان کارزان) تنها مرکز شتابدهنده فرهنگ و هنر استان و شرکت دانش بنیان کسب و کارهای نوین فرهنگی و تولید محتوای فضای مجازی با اشاره به ایجاد موسسه کورد بازرگان کردستان (کوباک) در راستای اشتغالزایی و رفاه اجتماعی اظهار کرد: دغدغه مندی کارکنان این موسسه بخش خصوصی در راستای توسعه استان در جنبه‌های مختلف با کمترین امکانات می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات اشتغال جوانان استان را مرتفع سازد.

وی با بیان اینکه ایجاد چنین موسساتی در راستای اشتغالزایی و تولید ثروت از خروج نخبگان استان جلوگیری خواهد کرد، افزود: در این شرایط سخت اقتصادی بدون اتکاء به دولت و منابع بانکی چرخ این موسسه‌ می‌چرخد قابل تقدیر است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: مجموعه استانداری کردستان از کسانی که در  ایجاد اشتغال و تولید ثروت در راستای کاهش مشکلات مردم در این خصوص  برای استان فعالیت دارند، حمایت می‌کند.

خوش اقبال با بیان اینکه سرمایه هر مملکتی نیروی انسانی فعال مولد فکر و اندیشه  و کارآمد است، افزود: توانمندی جوانان و ایده‌پردازان می‌تواند توسعه را محقق کند.

انتهای پیام

ثبات قیمت ارز و سکه در معاملات امروز
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا