دولت با همه مشکلات اقتصادی و تحریم، اجرای طرح‌های توسعه‌ای را متوقف نکرد

عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان دشتستان که به صورت ارتباط زنده برگزار شد اظهار کرد: در هفته دولت امسال اتفاقات مبارک و بزرگی در استان به وقوع پیوست و این در حالی بود که دولت در سخت ترین شرایط مالی قرار دارد.

وی بیان کرد: طی دو روز گذشته در کنگان، بوشهر و دشتستان بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شده که شامل طرح های بندری، آبرسانی، ساخت و واگذاری مسکن محرومین و… است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: هر چند منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیستیم اما مسیر توسعه کشور با وجود مشکلات اقتصادی و مالی متوقف نشده است.

گراوند بیان کرد: برخی اقدامات در دولت در استان بی نظیر بوده که می توان به اجرای طرح های آبرسانی، آب شیرین کن، توسعه بنادر کنگان و بوشهر اشاره کرد که از خواسته های دیرینه مردم بود و در این دولت محقق شد.

وی با اشاره به پروژه های سدسازی در استان تصریح کرد: خدمات دولت تدبیر و امید در استان در زمینه سد و سازه های آبی بی سابقه بود ودر تاریخ استان بوشهر هیچ دولتی به اندازه دولت دکتر روحانی در عرصه آب و سدسازی کار نکرده است.

استاندار بوشهر گفت: در سفر سال ۹۷ هیات دولت به استان، موافقت رئیس جمهور و اختصاص اعتبار برای توسعه اسکله کنگان محقق و در هفته دولت امسال این پروژه بزرگ آغاز شد.

گراوند گفت: همچنین در زمینه طرح های توسعه بندری، امروز به همت دولت، کشتی هایی با ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر امکان پهلوگیری دارند.

صعود محدود قیمت طلا و بیت کوین
هم اکنون بخوانید

وی اضافه کرد: در زمینه درمان، بهداشت، خانه های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت کارهای بزرگی صورت گرفته ضمن اینکه پروژه مهم بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر را هم در مهرماه تکمیل و به بهره برداری خواهیم رساند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در عرصه شیوه های آبیاری نوین در استان کارهای بزرگی انجام شده به طوری که در کمتر از ۳ سال به اندازه ۲ اعتماد نو به نقل از برنامه توسعه ای کشور، در بخش آبیاری نوین استان کار انجام شده است.

گراوند گفت: همه این طرح ها نشان می دهد دولت با همه مشکلات اقتصادی و تحریم اما اجرای طرح های توسعه ای را متوقف نکرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =

دکمه بازگشت به بالا