شریعتمداری: بازنشستگان ظرفیت‌های بی‌نظیر دانش و تجربه هستند

به گزارش ایسنا، در متن این پیام محمدشریعتمداری آمده است: بیست و پنجم ذی‌الحجه که در تقویم به عنوان «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» نامگذاری شده، فرصتی است برای پاسداشت و تقدیر از بازنشستگانی که عمر و جوانی خود را در مسیر خدمت، پیشبرد اهداف، پیشرفت و توسعه و اعتلای کشور در ابعاد مختلف مصروف داشته اند.

این پیام می افزاید: بازنشستگان، سرمایه های انباشته انسانی و ظرفیت‌های بی‌نظیر دانش، تجربه و تخصص هستند و وظیفه و هنر ماست که بتوانیم از این سرمایه‌های بی‌بدیل و ذخایر ارزشمند به نحو مطلوب و شایسته بهره ببریم. مجموعه نهادهای نظام و دولت به‌ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق‌های چهارگانه بازنشستگی تابعه آن، وظیفه و مسئولیت خود می‌دانند که به رغم محدودیت‌ منابع مالی و فشارهای اقتصادی موجود، گام‌های موثری را برای ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی بازنشستگان عزیز بردارند، خوشبختانه، امسال با اجرای طرح متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی، در تحقق این هدف تمام تلاش خود را به کار بستیم و نتایج مناسبی هم محقق شد.

شریعتمداری در ادامه نوشته است: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری مراسم گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان،دیدار، تقدیر و تجلیل از برگزیدگان و نخبگان بازنشسته میسر نشد. ضمن تبریک و تکریم روز بازنشستگان، برای همه این سرمایه های عظیم و گنجینه های گرانبها آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. از خداوند متعال می خواهم به ما توان و قدرتی عطا کند تا پاسخگوی انتظارات و مطالبات بحق آنان باشیم.

انتهای پیام

آموزش مدارس تهران فردا غیرحضوری شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا