سردار شهسواری: شاخصه های دفاع مقدس باید بازشناسی شوند

به گزارش ایسنا، سردار حبیب شهسواری که در جمع مدیران و کارکنان بسیجی ادارات ارومیه سخن می گفت، با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس به عنوان اوج قله انقلاب اسلامی است، توضیح داد:این دوران باید به عنوان نماد عزت و شرف مردم ایران اسلامی برای جوانان بازشناسایی و بازتعریف شود.

وی گفت: تمام عزت و شرف و حیثیت و تمام نقاط مثبت به عنوان ستاره‌های فروزان انقلاب اسلامی در این دوران تشکیل شده است. دوران دفاع مقدس باید از سوی مسئولان و مردم به نیکی شناخته شده و در راستای تعمیق و اعتلای مبانی آن تلاش شود.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نقش کلیدی استان باید در دوران دفاع مقدس و نیز دوران حاضر شناسایی شود، عنوان کرد: باید به شاخصه‌های دفاع مقدس دقت شود و در استان ما که ۴۱ سال سابقه دفاع از کیان اسلامی را دارد بازنگری و بازتعریف شود. در تمام ادوار انقلاب اسلامی شاهد سلحشوری مردم این استان بوده ایم که در برابر ضدانقلاب و دشمنان ایستاده‌اند و دفاع می‌کنند.

سردار شهسواری ادامه داد: تدین و دینداری مردم باعث پیروزی و ماندگاری خاطرات دفاع مقدس در اذهان عمومی شد و بر همین اساس باید تمام مبانی دینی و اعتقادی مردم در آن دوران برای جوانان توضیح و تعریف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، در مورد امنیت پایدار موجود در مرزهای آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: نیروهای مسلح اجازه بروز هیچ‌گونه ناامنی را در منطقه نمی‌دهند و برای جان‌فشانی در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. حتی اگر معاندان نظام اسلامی در خیالشان به دنبال ایجاد ناامنی باشند، محکم‌ترین سیلی را به آن‌ها می‌زنیم تا در این زمینه از تفکرات خود نیز پشیمان شوند.

در اراضی عباس‌آباد تهران چه می‌گذرد؟
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا