حذف ۲۲.۵ میلیون پست ممنوع در فیس بوک

به گزارش ایسنا، فیس بوک اعلام کرد حدود ۹۵ درصد از این پستهای نفت پراکنی را با استفاده از سیستمهای نرم افزاری اتوماتیک و بدون این که کاربران آنها را گزارش دهند، حذف کرده است. این آمار نشان داد که چگونه فیس بوک ۱.۵ میلیارد اکانت جعلی و میلیونها پست نقض کننده سیاست عدم نفرت پراکنی و تروریسم را طی مدت مذکور حذف کرده است.

گروههای مدافع حقوق شهروندان مدعی هستند فیس بوک در اعمال سیاستهای خود کوتاهی کرده و ماه گذشته یک بایکوت تبلیغاتی را ترتیب دادند که طی آن صدها شرکت هزینه برای تبلیغات در این شبکه اجتماعی را متوقف کردند. فیس بوک اعلام کرده که سیستمهایش در شناسایی محتوای نفت پراکنی بهتر عمل می کنند و گزارشهای سه ماهه را در مورد نحوه حذف این محتوا در سرویس خود منتشر کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، گزارش روز دوشنبه ان بی سی نیوز نشان داد که “گروهها و صفحات” خصوصی فیس بوک که به گروه دست راستی افراطی QAnon اختصاص یافته، میلیونها هوادار در این شبکه اجتماعی دارد. گزارش اخیر فیس بوک به این گروه اشاره ای نکرده است.

فیس بوک همچنین اعلام کرد هفت میلیون پست را برای اشتراک گذاری اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونای جدید در سه ماهه دوم حذف کرده است.

انتهای پیام

برگزاری اولین نمایشگاه بومی‌سازی صنایع پیشرفته
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا